Ik heb een klant die bij mij een auto heeft aangeschaft. En het ging zo:
Die gene kwam en bekeek de auto en vond het goed , maar wou een andere keer terug komen met een monteur. Ik zei tegen die gene dat als die gene de auto nu zou meenemen dat die van mij garantie zou krijgen dat die de auto mag terug brengen als er erge dingen aan de hand is zoals een reparatie kosten van 300+ euro. Ik zei , als u met een monteur langs komt krijgt u geen enkele garantie en neem ik de auto niet terug.
Die gene accepteerde dat en wou toch met een monteur langs komen. Na 1 dag kwamen ze met een monteur en monteur keurde de auto goed. En na 2 weken tijd krijg ik nu een telefoontje van die klant. En die gene zegt van : of je betaald me 1500 euro terug , (200 euro mag je houden zegt die) of ik ga er werk van maken,
De auto heeft roest bij de balken etc. Ik zei tegen die gene , voor 1000 euro neem ik hem terug. Hij accepteerd het niet en zegt minimaal 1500.
Wat te doen?
Ps ik heb een factuur waarop we hebben afgesproken dat als de schakelbak niet goed zou zijn , dat hij zijn geld eventueel terug mag krijgen. Die hebben we doorgestreept en een goedkeuring erop gezet. + mijn handtekening + die van de klant.
Er staat tevens dat er geen enkel garantie op de auto is. + de auto is uit 1992 , dus 20 jaar oud.
gr
Dit account is geband wegens overtreding van de forumregels
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Geband account
Geband account
Ik heb een klant die bij mij een auto heeft aangeschaft. En het ging zo:
Die gene kwam en bekeek de auto en vond het goed , maar wou een andere keer terug komen met een monteur. Ik zei tegen die gene dat als die gene de auto nu zou meenemen dat die van mij garantie zou krijgen dat die de auto mag terug brengen als er erge dingen aan de hand is zoals een reparatie kosten van 300+ euro. Ik zei , als u met een monteur langs komt krijgt u geen enkele garantie en neem ik de auto niet terug.
Die gene accepteerde dat en wou toch met een monteur langs komen. Na 1 dag kwamen ze met een monteur en monteur keurde de auto goed. En na 2 weken tijd krijg ik nu een telefoontje van die klant. En die gene zegt van : of je betaald me 1500 euro terug , (200 euro mag je houden zegt die) of ik ga er werk van maken,
De auto heeft roest bij de balken etc. Ik zei tegen die gene , voor 1000 euro neem ik hem terug. Hij accepteerd het niet en zegt minimaal 1500.
Wat te doen?
Ps ik heb een factuur waarop we hebben afgesproken dat als de schakelbak niet goed zou zijn , dat hij zijn geld eventueel terug mag krijgen. Die hebben we doorgestreept en een goedkeuring erop gezet. + mijn handtekening + die van de klant.
Er staat tevens dat er geen enkel garantie op de auto is. + de auto is uit 1992 , dus 20 jaar oud.
gr
Dit account is geband wegens overtreding van de forumregels
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/36798-klant-koopt-auto-voor-1700euro-klant-achteraf-niet-tevreden/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
111 antwoorden op deze vraag