• 0

Feedback op naam: Admintor

Voor een nieuw project ben ik al een tijdje opzoek naar een passende naam en nu kwam ik op de naam: Admintor.

 

Om te weten of deze naam de lading dekt wil ik graag weten waar jullie de naam Admintor mee associëren zonder enige kennis te hebben over de dienstverlening cq werkzaamheden ?

 

Bij voorbaat dank.

RetailAnalist en Adviseur Detailhandel | Zet winkels ( weer) op de rails.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

De Duitse Jan Reker: iemand die alle penalty's van relevante spelers in zijn "Tor-Buch" bijhoudt

 

Verder vooral een naam die ik asocieer met een frisse adem, keelpastilles etc. Minty Minty Minty...

 

En op een of andere vreemde manier doet het me ook aan 3D-software denken. Admintor als beheerdatabase van Dimensor

Link naar reactie
  • 0

Kruising tussen administrator (als zijnde super user van een website) en een mentor (dus iemand die anderen helpt/begeleidt)

 

Ik denk dat jij een veel liever mens ben dan ik. Of het heeft met de moedertaal te maken. Want ik dacht meteen aan Admin + Terminator, een heel andere beeld. :-[

Snel en eenvoudig bedrijfshuisvesting, waar de ruimte aan je werk past, en niet andersom. Wij zijn aan het delen. En het is geweldig. http://www.registratie-adres.nl

 

Een professioneel, verwelkomen coworking gemeenschap Treat it like your own. It is. http://www.kamer52.nl

Link naar reactie
  • 0

LOL

 

Het was de opzet een mengeling te maken van Administratie en Mentor maar schijnbaar werkt het niet zoals ik in gedachte had ;D

 

Terug naar de tekentafel, in dit geval een kladblok, en de laptop op de SIDN site om te zoeken naar een beter alternatief.

 

Als er nieuwe ontwikkelingen zijn zal ik jullie weer "lastigvallen" en wat meer uitleg geven over het hoe en waarom van het concept.

 

Mochten jullie een alternatief weten dan hou ik me aanbevolen.

 

 

RetailAnalist en Adviseur Detailhandel | Zet winkels ( weer) op de rails.

Link naar reactie
  • 0

Doet me denken aan:

- een incassoburo

- software voor hypotheekcalculaties (admintor versie 4.2)

- een geforceerde fusienaam voor een administratiekantoor in maarssen. (in 1973 is de heer fred janssen administratiekantoor f. janssen gestart. Inmiddels werken wij met 7 gekwalificeerde personeelsleden. Dochter leonie janssen is in 1998 het team komen versterken. In 2012 hebben wij aangekondigd samen te gaan met fiscalistenkantoor profitplus van de heer sjors de bouvier. Wij gaan samen verder onder de naam ... admintor).

 

Naschrift (na het lezen van je reactie):

 

kun je iets met admindo?

 

Boekhouden easy? Go admindo!

 

In het echt blijk ik heel aaibaar

Link naar reactie
  • 1

De namen beginnen nu meer op titels te lijken van slechte B films. :)

 

Heb in het verleden gelukkig allerlei optie's met Nova als domeinnaam vast laten leggen en ga bij gebrek aan inspiratie maar uit die voorraad putten.

 

Henri, je bent niet de enigste fan van Dr. Heinz Doofenshmirtz al is het vogelbekdier ook leuk.

RetailAnalist en Adviseur Detailhandel | Zet winkels ( weer) op de rails.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 170 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.