Ik sta op het punt om toekomstsparen via de rabobank af te nemen voor mijn pensioen.
Ik ben 28 jaar en heb een vof en heb berekend om ongeveer 200k te verzamelen voor mijn pensioen. Dan heb je circa 15 jaar ongeveer 1000 pm extra. Wat vinden jullie hier van?
En wat betreft de looptijd, vrij laten komen op 65 of al eerder en dan verlengen?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
kabo
kabo
Hallo,
Ik sta op het punt om toekomstsparen via de rabobank af te nemen voor mijn pensioen.
Ik ben 28 jaar en heb een vof en heb berekend om ongeveer 200k te verzamelen voor mijn pensioen. Dan heb je circa 15 jaar ongeveer 1000 pm extra. Wat vinden jullie hier van?
En wat betreft de looptijd, vrij laten komen op 65 of al eerder en dan verlengen?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/37779-pensioen-via-banksparen-advies/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
43 antwoorden op deze vraag