De plannen beginnen steeds concreter te worden! Naast ons huidige bedrijf willen we ook een webshop laten bouwen.
Heb al de hele avond diverse sites bekeken en gisteren offertes aangevraagd maar er zijn zoveel bedrijven die dit doen. Veel werken met een template waar wijzigingen aan worden gebracht, anderen weer met een compleet eigen design, of dat zeggen zij in ieder geval.
Wij hebben een redelijk budget voor de webshop (10.000, wat meer of minder kan ook) maar dan verwachten wij ook een top webshop, zonder al teveel problemen.
Enkele eisen die wij hebben:
-Dagaanbieding
-Custom Design
-Koppeling met boekhoud programma
-Orders automatisch in bijvoorbeeld een excelbestand onder elkaar.
-Op maat gemaakt dus
-Magento
Waar hebben jullie je webshop laten bouwen? Ik heb erg veel negatieve dingen gelezen over webshopbouwers (onder andere op dit forum) en wil dat graag voorkomen.
Dus ik hoor graag tips van goede (magento) webshop bouwers. Het liefst natuurlijk gewoon objectieve ervaringen.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Jabacham
Jabacham
Hallo allemaal,
De plannen beginnen steeds concreter te worden! Naast ons huidige bedrijf willen we ook een webshop laten bouwen.
Heb al de hele avond diverse sites bekeken en gisteren offertes aangevraagd maar er zijn zoveel bedrijven die dit doen. Veel werken met een template waar wijzigingen aan worden gebracht, anderen weer met een compleet eigen design, of dat zeggen zij in ieder geval.
Wij hebben een redelijk budget voor de webshop (10.000, wat meer of minder kan ook) maar dan verwachten wij ook een top webshop, zonder al teveel problemen.
Enkele eisen die wij hebben:
-Dagaanbieding
-Custom Design
-Koppeling met boekhoud programma
-Orders automatisch in bijvoorbeeld een excelbestand onder elkaar.
-Op maat gemaakt dus
-Magento
Waar hebben jullie je webshop laten bouwen? Ik heb erg veel negatieve dingen gelezen over webshopbouwers (onder andere op dit forum) en wil dat graag voorkomen.
Dus ik hoor graag tips van goede (magento) webshop bouwers. Het liefst natuurlijk gewoon objectieve ervaringen.
Alvast bedankt allemaal!
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/37834-webshop-laten-bouwen-zie-door-de-bomen-het-bos-niet-meer/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
24 antwoorden op deze vraag