Ga naar inhoud

17/11 Holland Innovation | Van Nelle Rotterdam

Geplaatst:

Nils de Witte

.

Als we alle krachten rondom innovatie en ondernemerschap nu eens bundelen…

… zou dan niet binnen de kortste keren de impuls van vernieuwing en groei op gang komen die ons land zo hard nodig heeft?

Zomaar een gedachte van de initiatiefnemers toen ze elkaar ontmoetten. ‘Individueel krijgen we de boel niet meer in beweging, dus laten we kijken wat we samen kunnen doen!’. Op 17 november wordt dat idee werkelijkheid met het grootste evenement ooit voor innovatief en ondernemend Nederland: HOLLAND INNOVATION.

De ID-NL Jaarprijs, de Beurs StarTech en het Kennisfestival, worden samengesmeed tot één grote happening op 17 November waarbij de Van Nelle Ontwerpfabriek te Rotterdam wordt omgetoverd tot een inspirerende omgeving voor iedereen die ook maar iets doet met innovatie en ondernemerschap.

Denk mee in de debatten, durf nieuwe relaties aan te gaan en doe mee in de workshops die deze dag georganiseerd worden. Noteer 17 november in uw agenda en meld u aan op www.hollandinnovation.nl om uw toegangskaart niet mis te lopen.

Let op: Het evenement richt zich nadrukkelijk op ondernemers, onderzoekers en investeerders in de technische en innovatieve sector.

HOLLAND INNOVATION

Denken, Durven en Doen!

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

Featured Replies

Geplaatst:

Jeroen Bakker

En wie gaan er nu allemaal naar toe?

Mikky Vrolijk (Kermie), willemj, GuiCli, webwolff, Annedien Hoen, BenM, zrski, Edward, Nils de Witte, Mira, Ilja, Kleverlaan en naast ondergetekende, waarschijnlijk nog vele anderen :)

Geplaatst:

Merkava

En wie gaan er nu allemaal naar toe?

Mikky Vrolijk (Kermie), willemj, GuiCli, webwolff, Annedien Hoen, BenM, zrski, Edward, Nils de Witte, Mira, Ilja, Kleverlaan en naast ondergetekende, waarschijnlijk nog vele anderen :)

Allemaal herkenbaar aan ? :)

Geplaatst:

willemj

Te herkennen aan het feit dat ze rondhangen bij de bar voor de gratis drank en hapjes ;D

Geplaatst:

Nils de Witte

• Auteur

Ik ben herkenbaar aan het rode hoofd :D

Geplaatst:

old account

Aanwezig zal ik zeker zijn!

Herkenbaar? Waarschijnlijk ben ik weer de jongste :-X

Geplaatst:

willemj

Mikky Vrolijk (Kermie), willemj, GuiCli, webwolff, Annedien Hoen, BenM, zrski, Edward, Nils de Witte, Mira, Ilja, Kleverlaan

Afgezien van de 'vele anderen' valt de lengte van het lijstje me een beetje tegen. Ben vorig jaar zelf geweest en heb toen ontdekt dat de Senter subsidies voor speur- en ontwikkelingswerk sinds enige tijd ook door eenmanszaken gebruikt kunnen worden. Ik had al eens naar die subsidies gekeken begin 2001 maar toen was dat nog niet het geval. Zo'n stukje informatie is voor mij de toegang en tijd al dubbel en dwars waard. Zou dus eigenlijk een langer lijstje verwachten.

Om verwarring te voorkomen ;D

Ik heb het aanmeldsysteem gemaakt voor de beurs maar heb er verder niets mee te maken. Dit is dus alleen reclame voor het feit dat ik interessante informatie heb opstoken op de beurs vorig jaar.

Geplaatst:

Jeroen Bakker

Dit zijn de namen waarvan ik weet dat ze er zijn. Vorig jaar waren er 'vele anderen' waarvan ik van te voren niet wist dat ze er zouden zijn :)

Geplaatst:

willemj

Vanavond (laat) sluit de mogelijkheid om een gesprek met participant of angel aan te vragen. Tot dinsdag 12.00 kun je je nog wel inschrijven voor de workshops. Laatste kans dus!

Geplaatst:

Nils de Witte

• Auteur

We hebben nu zo'n 1200 betalende bezoekers binnen :D en daar zitten bijna geen adviseurs bij ;). Het event is zo goed als uitverkocht. De workshop "Internet als marketinginstrument" die door HL mods wordt gegeven zit ook helemaal vol. ruim 120 man in de zaal.

Geplaatst:

Ewout Wolff

Gefeliciteerd, Nils. Laten we hopen dat het allemaal ten goede komt aan de Innovatie in Nederland.

Zal overmorgen mijn steentje bij proberen te dragen. Zal met Wouter P. in de auto meereizen, dus dan heb ik zo rond Rotterdam al een fikse lading Innovatie achter de kiezen. :P

Geplaatst:

Merkava

Zal met Wouter P. in de auto meereizen, dus dan heb ik zo rond Rotterdam al een fikse lading Innovatie achter de kiezen. :P

Als je er dan maar niet de P in hebt. ;)

Geplaatst:

2thePoint

Ga jij iedereen daar dan ook trakteren Nils? ;D

Egbert Punter

Geplaatst:

Nils de Witte

• Auteur

Huhh? Ssst :-X

Geplaatst:

indira (eXistenz)

niet geodkoop toch? ???

Zie ook: crossmedialog

Geplaatst:

willemj

Iedereen trakteren is inderdaad niet goedkoop existenz ;D (Kosten van de beurs zijn het waard, zeker als je weet waar je voor komt)

Geplaatst:

Merkava

@ de Witte is het een beurs voor mensen uit de ICT of komen er ook nog mensen die wat anders doen dan ICT ;D

Geplaatst:

willemj

Denk dat de Witte flink aan het stressen is om het allemaal rond te krijgen op dit moment en dus weinig tijd heeft om te antwoorden :o

Ik heb vorig jaar alleen de workshop van Senter bijgewoond en volgens mij was ik de enige ICT'er van de 30 man in het zaaltje. Ook als ik kijk in de ljist met inschrijvingen (heb het aanmeldsysteem gemaakt en hou het in de gaten voor het geval er nog bugs in zitten) kom je de meest uiteenlopende dingen tegen. De meest opvallende is een bedrijf dat een innovatief idee heeft op het gebied van hijskranen :) Bekijk er maar een paar waarmee iets aan de hand is maar het geeft denk ik wel een idee.

Wel snel zijn: de teller staat nu op 1300 en morgen (di) om 12.00 gaat de inschrijving dicht.

Geplaatst:

Merkava

Tot morgen ;)

Geplaatst:

2thePoint

Happy birthday to Nils... ;D

Een dubbel fijne dag morgen.... ;)

Egbert Punter

Geplaatst:

willemj

Voor diegene die er (nog) niet zijn is het evenement live te volgen via internet. Linkje op http://www.hollandinnovation.nl/.

Tot straks

Geplaatst:

Merkava

Zo dat was weer een aardig lang daggie, maar wel de moeite waard.

Weer aardig wat kunnen netwerken, de workshops waren redelijk, veel bekenden gezien en gesproken, ja hier komt wel weer iets uit.

Alleen jammer dat de broodjes zo snel op waren.

Verder heeel veeel grijze pakken met groene das/lintje, en best veel (mooie) vrouwen, Vooral dat laatste maakt het heel innoverend zo'n beurs ;)

Merkava

Geplaatst:

Ronald Kleverlaan

Nils, gefeliciteerd met de geslaagde organisatie! Helaas heb ik je niet veel kunnen spreken, maar je had het al druk genoeg... ;)

Volgens jaar in Den Haag ben ik er zeker weer bij.

Ronald

Ps. Je hebt helaas wat gemist. Het eten was erg gezellig. De volgende keer moet je zeker weer mee!

Passie voor ondernemerschap en crowdfunding en HL-er van het eerste uur.

Geplaatst:

msteer

vandaag op de voorpagina van het fin dagblad.

Geplaatst:

Annedien Hoen

;D

Het eten was inderdaad gezellig, met name na een uur of 22:00...

Thumbs up voor het event!

Op allerlei fronten is innovatie gepushed, gestimuleerd, gekoesterd en ik zie uit naar de volgende Holland Innovation!

Geplaatst:

Edward

;D

Het eten was inderdaad gezellig, met name na een uur of 22:00...

Daar dacht die donkerharige serveerster toch echt anders over. :D

Wat het event betreft. Inspirerend en absoluut de moeite waard. Erg geslaagd Nils.

jurist - interim manager legal - maar bovenal ondernemer 4legal ||legalalert | JuridischActueel |

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.