een angstbeeld van de winkelier en een soort algemene opinie als deze winkeliers gaan 'buurten'.
overbewinkeling, crisis en internet verkopen ..... de helft moet verdwijnen.
is dit wel waar?
hallo HL-ers,
mijn naam is willem en ik vraag me af of bovenstaand waar is, of een tijdelijk iets is.
ik ben zelf geen winkelier, maar produceer o.a. houten winkel interieur. vandaar mn belangstelling.
gaat het aantal winkels terug naar een niveau wat nu nodig is, of is het een niet te stoppen trend.
waar zal het zich stabiliseren, of wat komt er voor in de plaats ?
mensen hebben nu eemaal producten nodig en mensen hebben nu eenmaal vrije tijd.
zou het zo zijn, dat alle producten langzaam maar zeker via internet worden verkocht en dat de vrijetijd anders besteed wordt ?
ik weet zelf ook wel dat de bovenstaande vraag met nee beantwoord wordt, maar hoe zal dat in zn werk gaan, als bv wel 25 % van een winkelstraat leeg staat. het lijkt een vicieuze cirkel die haast moeilijk doorbroken kan worden. het is natuurlijk sterk afhankelijk van de branche en soort winkel, maar wat gebeurt er met de winkels die overblijven, te midden van lege panden ?
moeten zij zich hergroeperen ?
wat van mij voor belang is. zullen deze winkels gaan investeren in een nieuw winkelinterieur ?
nu wordt er weinig geinvesteerd, zal er strak ineens een inhaalvraag komen?
is er een bepaalde trend gaande op winkelinterieur gebied, die ik nog niet bespeurd heb?
mss te veel vragen, maar het komt allemaal op hetzelfde neer. ik hoor graag jullie mening hierover.
groeten,
willem
wij ontwerpen en fabriceren woon- en tuinaccessoires en interieur. omdat de wereld niet stilstaat, doen wij dat ook niet. we ontwikkelen iedere dag nieuwe producten. 7 d/w. voor een indruk kijk op : www.zaltii.com .
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
willem china
willem china
de kop, om maar even lekker negatief te beginnen.
:-\
een angstbeeld van de winkelier en een soort algemene opinie als deze winkeliers gaan 'buurten'.
overbewinkeling, crisis en internet verkopen ..... de helft moet verdwijnen.
is dit wel waar?
hallo HL-ers,
mijn naam is willem en ik vraag me af of bovenstaand waar is, of een tijdelijk iets is.
ik ben zelf geen winkelier, maar produceer o.a. houten winkel interieur. vandaar mn belangstelling.
gaat het aantal winkels terug naar een niveau wat nu nodig is, of is het een niet te stoppen trend.
waar zal het zich stabiliseren, of wat komt er voor in de plaats ?
mensen hebben nu eemaal producten nodig en mensen hebben nu eenmaal vrije tijd.
zou het zo zijn, dat alle producten langzaam maar zeker via internet worden verkocht en dat de vrijetijd anders besteed wordt ?
ik weet zelf ook wel dat de bovenstaande vraag met nee beantwoord wordt, maar hoe zal dat in zn werk gaan, als bv wel 25 % van een winkelstraat leeg staat. het lijkt een vicieuze cirkel die haast moeilijk doorbroken kan worden. het is natuurlijk sterk afhankelijk van de branche en soort winkel, maar wat gebeurt er met de winkels die overblijven, te midden van lege panden ?
moeten zij zich hergroeperen ?
wat van mij voor belang is. zullen deze winkels gaan investeren in een nieuw winkelinterieur ?
nu wordt er weinig geinvesteerd, zal er strak ineens een inhaalvraag komen?
is er een bepaalde trend gaande op winkelinterieur gebied, die ik nog niet bespeurd heb?
mss te veel vragen, maar het komt allemaal op hetzelfde neer. ik hoor graag jullie mening hierover.
groeten,
willem
wij ontwerpen en fabriceren woon- en tuinaccessoires en interieur. omdat de wereld niet stilstaat, doen wij dat ook niet. we ontwikkelen iedere dag nieuwe producten. 7 d/w. voor een indruk kijk op : www.zaltii.com .
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/41464-zal-slechts-de-helft-van-de-winkels-overblijven/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
217 antwoorden op deze vraag