Ik ben onlangs een onderneming gestart, het loopt erg hard.
Nu loop ik tegen het volgende aan; ik werk nu 3 dagen voor mijn bedrijf vanuit huis, echter merk ik dat ik mij hier niet volledig kan concentreren.
Oplossing: bedrijfspand zoeken.
Echter is hier geld voor nodig, nu zijn er een aantal manieren om kapitaal aan te trekken:
- via een persoonlijk krediet. (max 10k mogelijk)
- via familie
- crowdfunding
Nu ben ik opzoek naar de beste en voordeligste manier, kan iemand mij hierbij adviseren?
Ik wil een kantoor in een bedrijfsverzampand huren, kosten 350 pm.
Ik heb maximaal 5 k nodig omdat ik alleen het bedrijfspand hiermee wil financieren, gezien er voor overige (loon, verzekeringen ed)kosten voldoende omzet is.
Ook is de mogelijkheid er om vanuit huis te blijven werken, maar dit vind ik zelf niet prettig.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Luinstralukas
Luinstralukas
Beste lezers,
Ik ben onlangs een onderneming gestart, het loopt erg hard.
Nu loop ik tegen het volgende aan; ik werk nu 3 dagen voor mijn bedrijf vanuit huis, echter merk ik dat ik mij hier niet volledig kan concentreren.
Oplossing: bedrijfspand zoeken.
Echter is hier geld voor nodig, nu zijn er een aantal manieren om kapitaal aan te trekken:
- via een persoonlijk krediet. (max 10k mogelijk)
- via familie
- crowdfunding
Nu ben ik opzoek naar de beste en voordeligste manier, kan iemand mij hierbij adviseren?
Ik wil een kantoor in een bedrijfsverzampand huren, kosten 350 pm.
Ik heb maximaal 5 k nodig omdat ik alleen het bedrijfspand hiermee wil financieren, gezien er voor overige (loon, verzekeringen ed)kosten voldoende omzet is.
Ook is de mogelijkheid er om vanuit huis te blijven werken, maar dit vind ik zelf niet prettig.
Wat zouden jullie doen?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/42826-startkapitaal-aantrekken/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
22 antwoorden op deze vraag