Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Merkava
Deze discussie is bedoeld om Hijger Level een nieuwe impuls te geven.
Om de discussie een zetje te geven volgt nu mijn persoonlijke mening/visie over HL
HigherLevel moet vooral een forum blijven om elkaar als startende en ervaren ondernemer te ondersteunen, onafhankelijk en objectief.
HigherLevel moet meer gepromoot worden,
Dit doen we door ons als HigherLevel lid te profileren op bijeenkomsten, maar ook door bezoekjes aan b.v. KvK op onze websites, e.d.
Merchandise moet ons hierbij helpen, te denken valt aan T-shirts, overhemden, baseball caps, pins enz.
Ook Business news radio en andere media moeten we proberen in ons verhaal te betrekken.
Higherlevel moet regiobijeenkomsten organiseren:
Enigszins vergelijkbaar als bij de NOVU, je kunt een zaaltje huren, maar een bezoek bij een collega ondernemer is veel leuker en persoonlijker.
Hier moet een vaste formule voor gevonden worden, de bezoeker weet dan van te voren wat hij mag verwachten.
Als programma denk ik aan het volgende
1 Een presentatie van het bedrijf waar de meeting plaatsvind evt. met rondleiding
2 Een spreker over zijn kijk op ondernemen, mag ook samenvallen met punt 1
3 Elke bezoeker krijgt van te voren een deelnemerslijst met profielen van de deelnemers. Een stapel visitekaartjes mee!
4 Cold shower ronde, een actief deel waarbij een aantal ondernemers/starters onder de koude douche gaan.
Doel is om volgens een aantal vaste vragen op bouwende kritiek te leveren op de zijn of haar onderneming en deze zo wakker en alert te houden.
Tijdens deze koude douche worden de opmerkingen door een notulist opgeschreven en naderhand samen gevat en toegezonden aan de deelnemer.
5 Een hapje en een drankje
6 En natuurlijk moet het gezellig zijn !
Met name de cold shower ronde moet het verschil gaan maken, het moet attractief zijn voor deelnemers, hier moet een actieve win win situatie uit voort komen.
En misschien moeten we ook de mensen aan het woord laten waar het niet goed gegaan is ( als we die bereid vinden). Al die successtories komen mij soms de neus uit ;). Ook hier kunnen de andere deelnemers wat van leren en alert blijven voor valkuilen !
Verder moeten we invulling gaan vinden voor het InnovatieSquad.
Daar zet ik een ander draadje voor op.