[*]Kleine administratie (5 verkoop, 20 inkoop per maand)
[*]Moneybird Plus
[*]Geen budget voor boekhouder
[*]Wel laat ik jaarlijks de boekhouder alles controleren en de aangifte indienen
Het is mij duidelijk hoe ik inkoop en verkoopfacturen moet boeken. Hier gebruik ik Moneybird Plus voor. Waar er onduidelijkheid heerst is hoe je dit daadwerkelijk moet administreren en archiveren.
Stel, ik voer een inkoopfactuur in. De gemaakte kosten deel ik in met een bepaalde kostencategorie. Dit maakt duidelijk waar ik precies in investeer, onder welke kostencategorie de inkoop valt.
Ik stop de factuur in een ordner. Moet ik de factuur dan nog een nummer toekennen die ik ook op mijn bankafschriften vermeld?
Heb online gezocht naar informatie, maar nergens een echt duidelijk stap-voor-stap plan kunnen vinden.
[*]Ik weet hoe ik verkoopfacturen moet invoeren
[*]En inkoopfacturen
[*]Wat zijn dan de stappen die volgen nadat je de gegevens in Moneybird hebt gezet
[*]Moet ik alle transacties stuk-voor-stuk gaan opzoeken? Op mijn bankafschriften?
Is er toevallig een boekhouder aanwezig die mij kan vertellen hoe de rest van het proces verloopt?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Hoofdgebruiker
Hoofdgebruiker
Hoe kan ik een simpele boekhouding voeren?
De feiten op een rij:
[*]ZZP'er
[*]Kleine administratie (5 verkoop, 20 inkoop per maand)
[*]Moneybird Plus
[*]Geen budget voor boekhouder
[*]Wel laat ik jaarlijks de boekhouder alles controleren en de aangifte indienen
Het is mij duidelijk hoe ik inkoop en verkoopfacturen moet boeken. Hier gebruik ik Moneybird Plus voor. Waar er onduidelijkheid heerst is hoe je dit daadwerkelijk moet administreren en archiveren.
Stel, ik voer een inkoopfactuur in. De gemaakte kosten deel ik in met een bepaalde kostencategorie. Dit maakt duidelijk waar ik precies in investeer, onder welke kostencategorie de inkoop valt.
Ik stop de factuur in een ordner. Moet ik de factuur dan nog een nummer toekennen die ik ook op mijn bankafschriften vermeld?
Heb online gezocht naar informatie, maar nergens een echt duidelijk stap-voor-stap plan kunnen vinden.
[*]Ik weet hoe ik verkoopfacturen moet invoeren
[*]En inkoopfacturen
[*]Wat zijn dan de stappen die volgen nadat je de gegevens in Moneybird hebt gezet
[*]Moet ik alle transacties stuk-voor-stuk gaan opzoeken? Op mijn bankafschriften?
Is er toevallig een boekhouder aanwezig die mij kan vertellen hoe de rest van het proces verloopt?
Alvast bedankt voor uw informatie.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/48169-hoe-boekhouding-doen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
17 antwoorden op deze vraag