Ik ben Resul en ben 17 jaar. Al jaren ben ik geinterreseerd in het beheren van eigen webshop.
Heb al gelezen dat je contacten met groothandels moet hebben, maar wat heb je precies nodig om eigen webshop starten en hoeveel geld. Heb nu ongeveer 2000 euro om te investeren.
Mijn volgende vragen zijn:
- Als je een groothandel in buitenland hebt gevonden. Heeft dat veel exportkosten?
- Gaan er laatste tijd veel webshops failliet?
- Heb je bepaalde kennis nodig en kun je het aan zonder enig ervaring
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
resul
resul
Hallo allemaal,
Ik ben Resul en ben 17 jaar. Al jaren ben ik geinterreseerd in het beheren van eigen webshop.
Heb al gelezen dat je contacten met groothandels moet hebben, maar wat heb je precies nodig om eigen webshop starten en hoeveel geld. Heb nu ongeveer 2000 euro om te investeren.
Mijn volgende vragen zijn:
- Als je een groothandel in buitenland hebt gevonden. Heeft dat veel exportkosten?
- Gaan er laatste tijd veel webshops failliet?
- Heb je bepaalde kennis nodig en kun je het aan zonder enig ervaring
- Zijn er bepaalde cursussen?
- Wat kost het ongeveer als je klein begint.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/50037-webshop-starten/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
31 antwoorden op deze vraag