Nieuwe moderators!

Aanbevolen berichten

Graag wil ik alle nieuwe moderators van harte welkom heten. Moderators zijn vrijwilligers die HL een warm hart toedragen en er van alles aan doen om de kwaliteit van HL te waarborgen. De nieuwe helden zijn (in no particular order):

 

willemj

 

Iceman

 

perry

 

Webwolff

 

WelleKe

 

nonex.nl

 

Edward

 

snark

 

Schroom niet om deze helden van higherlevel wat reusjes te geven ;)

HL-er van het eerste uur (& proud of it)

follow me on twitter http://www.twitter.com/dhettema

fuk spelvouten

Link naar reactie

Ha Welkom allemaal. Eindelijk versterking. 8) Kan ik weer eens met vacantie. Hebben jullie allemaal al een taak gekregen? En instructie, wat te doen met spammers, multi level marketing eikels en de bezemploeg?

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie

Hartstikke goed! Allemaal veel wijsheid toegewenst!

Daarnaast ook hulde voor de "oudjes" (mods) want zonder hen waren we nooit zover gekomen!!

 

 

(reuzenrondje inmiddels gemaakt. Kan ik bij TP een claim indienen m.b.t. de blessure aan mijn rechter wijsvinger ;D)

www.camelot-legal.nl

Link naar reactie

Welkom iedereen! Een aantal van jullie ken ik al, maar de rest hoop ik ook binnenkort "in real life" te mogen begroeten.

 

Ik ga Nils zijn suggestie maar gelijk opvolgen. Ik ben de komende week niet op het board aanwezig..... ;D

 

Succes met de nieuwe knopjes!

 

Ronald

Passie voor ondernemerschap en crowdfunding en HL-er van het eerste uur.

Link naar reactie

Oei ik log in voor het eerst als moderator (administrator) en jullie merkten het al meteen, de site werd langzamer. Ik vroeg me al waar dat schuifbalkje voor was, ik heb hem weer teruggezet hoor!

 

Er zal weinig veranderen in wat ik al op het forum deed, behalve dan dat ik nu niet meer voor klikspaan hoef te spelen maar zelf meteen actie kan ondernemen :P (ok ok er zitten ook andere functies aan vast)

 

haha eerste fout maakte ik al bijna doordat ik in een automatisme het eerste vinkje onder het bericht schrijven wilde aanklikken, wat normaal gesproken "reacties er email ontvangen is", maar bij moderators dus "bericht vergrendelen na plaatsing" Begint goed :P

Overzichtelijke website statistieken van ICStats, Visitor Engagement praktisch toepasbaar!

Link naar reactie

haha eerste fout maakte ik al bijna doordat ik in een automatisme het eerste vinkje onder het bericht schrijven wilde aanklikken, wat normaal gesproken "reacties er email ontvangen is", maar bij moderators dus "bericht vergrendelen na plaatsing" Begint goed :P

 

ik zei toch: NIET het rode knopje! :D

Pitch Coach | Pitch Trainer | Public Speaker | Sparring Partner | Mentor | Pitcholoog (c)

"Your product, idea or business deserves a great pitch. I love to help you!"

Link naar reactie

haha eerste fout maakte ik al bijna doordat ik in een automatisme het eerste vinkje onder het bericht schrijven wilde aanklikken, wat normaal gesproken "reacties er email ontvangen is", maar bij moderators dus "bericht vergrendelen na plaatsing" Begint goed :P

 

Is dat misschien ook gebeurd bij dit topic? ->

Een forum aan de gang krijgen

https://www.higherlevel.nl/forum/index.php?board=3;action=display;threadid=6669

 

Ik zou anders niet zo goed weten waarom het is gesloten namelijk. Lijkt me een interessant topic.

eBase - Portal voor de internetbranche

• nieuws • internetbureaus • opdrachtgevers • branches • nieuwe websites • gratis vacaturebank •

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 173 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.