Zo nu en dan zie ik ze nog wel eens voorbij komen in een bericht. Een verwijzing naar een startpagina.
Zelf gebruik is deze al tijden niet meer, al heb ik om eerlijk te zijn wel geprobeerd om mijn eigen website bij een aantal aan te melden...
Wat ik mij afvraag is:
Wie van jullie gebruikt nog een startpagina?
Welke startpagina (dochter) is dat dan?
Waarvoor?
Misschien mis ik iets, misschien zijn deze pagina's nog actueler dan ik dacht. Misschien blijkt dat ze alleen nog worden gebruikt voor (een zwakke vorm van) linkbuilding, zoals ook in dit (iets oudere) topic wordt beschreven...
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Webwinkel Meerwaarde
Webwinkel Meerwaarde
Zo nu en dan zie ik ze nog wel eens voorbij komen in een bericht. Een verwijzing naar een startpagina.
Zelf gebruik is deze al tijden niet meer, al heb ik om eerlijk te zijn wel geprobeerd om mijn eigen website bij een aantal aan te melden...
Wat ik mij afvraag is:
Wie van jullie gebruikt nog een startpagina?
Welke startpagina (dochter) is dat dan?
Waarvoor?
Misschien mis ik iets, misschien zijn deze pagina's nog actueler dan ik dacht. Misschien blijkt dat ze alleen nog worden gebruikt voor (een zwakke vorm van) linkbuilding, zoals ook in dit (iets oudere) topic wordt beschreven...
Ik ben benieuwd naar jullie reacties.
Lees ook onze Webwinkel Tips. Of maak gebruik van de Gratis Verbetertips voor jouw webwinkel
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/51081-wie-gebruikt-nog-wel-eens-een-startpagina/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
15 antwoorden op deze vraag