Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Dirk-Pieter van Walsum
Dirk-Pieter van Walsum
veel ondernemers gebruiken het algemeen bekende begrip doelgroep,
wat zijn jullie ideeën over "doeltijd" als 'nieuw' begrip. Ik denk dat onbewust en bewust veel ondernemers/ bedrijven hier al gebruik van maken. Denk alleen maar aan dayzers of 4 uur cup-a-soup.
Wellicht krijgen meer ondernemers leuke invallen als je 'april' als doeltijd voor je product / dienst neemt, of 'vrijdag' of 'volle maan', suggesties / discussie welkom!
een maandagmiddag groet van Dirk Pieter
dpid.nl | onderscheidend ontwerp
tagtika.com | onze tool & methode om snel en doelgericht kernwaarden te bepalen
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
28 antwoorden op deze vraag