Ik ben benaderd voor een woon tv programma. Ze willen een item doen op tuin gebied, en mijn bedrijf scheen in die branche te passen.
Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben? Ik vroeg of kosten aan zaten. Die waren er, maar hij kon niet zeggen hoeveel, dat hing erg van hoe groot het item werd. Iemand bekend met de kosten van dit? praat je over paar honderd euro of duizenden? Ik heb geen idee.
Verder dingen waar ik aan moet denken?
Het eerste contact heb ik vrij kort gehouden, want ik wordt altijd vrij huiverig aan de foon, maar zijn gegevens lijken te kloppen. Ik bel de beste man morgen terug
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Jaap B
Jaap B
Ik ben benaderd voor een woon tv programma. Ze willen een item doen op tuin gebied, en mijn bedrijf scheen in die branche te passen.
Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben? Ik vroeg of kosten aan zaten. Die waren er, maar hij kon niet zeggen hoeveel, dat hing erg van hoe groot het item werd. Iemand bekend met de kosten van dit? praat je over paar honderd euro of duizenden? Ik heb geen idee.
Verder dingen waar ik aan moet denken?
Het eerste contact heb ik vrij kort gehouden, want ik wordt altijd vrij huiverig aan de foon, maar zijn gegevens lijken te kloppen. Ik bel de beste man morgen terug
[verandering: titel]
Bossewinkel tuindecoratie
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/52320-bedrijven-ervaring-voor-betalen-tv-programma/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
41 antwoorden op deze vraag