Ik heb een vraag. Eind 2013 heb ik een auto aangeschaft. In 2013 heb ik dan ook niks afgeschreven. In 2014 was mijn winst bijzonder laag en heb daarom ook niet afgeschreven. Nu heb ik weer omzet gemaakt waardoor ik in de hoogste belastingscchijf zit. Aangezien de auto nog op 100% zit, kan ik nu na 2 jaar meer dan 20% afschrijven? Dus in dit geval bijvoorbeeld 40% aangezien ik nog niks heb afschreven?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
ronaldbrand
ronaldbrand
Hallo,
Ik heb een vraag. Eind 2013 heb ik een auto aangeschaft. In 2013 heb ik dan ook niks afgeschreven. In 2014 was mijn winst bijzonder laag en heb daarom ook niet afgeschreven. Nu heb ik weer omzet gemaakt waardoor ik in de hoogste belastingscchijf zit. Aangezien de auto nog op 100% zit, kan ik nu na 2 jaar meer dan 20% afschrijven? Dus in dit geval bijvoorbeeld 40% aangezien ik nog niks heb afschreven?
Mvg,
Ronald
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/52384-meer-dan-20-afschrijven-per-jaar-mogelijk/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
33 antwoorden op deze vraag