Als volgt: klant (b2b) besteld een product waarbij een verwachte leverdatum staat, die al 1 maand in het verleden ligt op moment van bestellen. Klant hiervan na enkele dagen op de hoogte gebracht. Uiteindelijk het product na twee maanden pas geleverd aan klant, omdat het een nieuw product was vanuit leverancier. Uiteindelijk wil de klant annuleren.
Wet kopen op afstand is niet van kracht omdat het B2B order betreft.
Wat zijn zijn rechten hierin?
Verberg topic start
Featured Replies
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
denvb
Beste HL,
Als volgt: klant (b2b) besteld een product waarbij een verwachte leverdatum staat, die al 1 maand in het verleden ligt op moment van bestellen. Klant hiervan na enkele dagen op de hoogte gebracht. Uiteindelijk het product na twee maanden pas geleverd aan klant, omdat het een nieuw product was vanuit leverancier. Uiteindelijk wil de klant annuleren.
Wet kopen op afstand is niet van kracht omdat het B2B order betreft.
Wat zijn zijn rechten hierin?