Ik heb onlangs weer een nieuwe webshop geopend en we hebben een plugin erin gezet zodat je kunt volgen hoe een bezoeker de site gebruikt en wat eventueel nog niet goed gaat.
Nu viel het ons op dat de meeste bezoekers kwamen via Twenga terwijl we ons daar niet voor aangemeld hadden maar vonden dat wel prima. Alle extra aandacht was meegenomen.
Wat ons ook opviel was dat de bezoekers die via Twenga kwamen wel producten in de winkelmand legde maar niet verder gingen met betalen.
Om dat te onderzoeken ben ik zelf via Twenga onze site opgekomen en kon ik inderdaad niet verder met afrekenen omdat de site in een frame zat waar ik ook niet meer uitkwam. Je kan inderdaad wel iets in de winkelmand leggen maar als je dan wilt afrekenen kreeg ik een wit beeld en gebeurde er niks meer verder.
Nu wil ik helemaal geen zaken doen met Twenga en zeker niet op deze manier en wil hier dan ook vanaf. Ik heb telefonisch contact gehad met Twenga maar die konden niks voor me doen.
Wat we nu hebben gedaan is een melding gezet in het chatgedeelte om een bezoeker er op te wijzen dat als er een bestelling gedaan wordt er dan een extra tabblad geopend moet worden en onze site zelf moet invullen waardoor je dus daadwerkelijk op de site kan en verder kan met afrekenen.
Erg omslachtig dit en ook niet fijn.
Had Twenga mij een mail gestuurd met een aanbieding of iets dergelijks dan had ik er nog over na kunnen denken maar op deze manier wordt je een soort van gedwongen om met ze in zee te gaan en dat is niet mijn manier van zakendoen.
Heeft iemand anders hier ook last van of weet iemand hoe dit aan te pakken want dit werkt niet prettig op deze manier en raak ik alleen maar klanten kwijt.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Meisellen
Meisellen
Goedendag
Ik heb onlangs weer een nieuwe webshop geopend en we hebben een plugin erin gezet zodat je kunt volgen hoe een bezoeker de site gebruikt en wat eventueel nog niet goed gaat.
Nu viel het ons op dat de meeste bezoekers kwamen via Twenga terwijl we ons daar niet voor aangemeld hadden maar vonden dat wel prima. Alle extra aandacht was meegenomen.
Wat ons ook opviel was dat de bezoekers die via Twenga kwamen wel producten in de winkelmand legde maar niet verder gingen met betalen.
Om dat te onderzoeken ben ik zelf via Twenga onze site opgekomen en kon ik inderdaad niet verder met afrekenen omdat de site in een frame zat waar ik ook niet meer uitkwam. Je kan inderdaad wel iets in de winkelmand leggen maar als je dan wilt afrekenen kreeg ik een wit beeld en gebeurde er niks meer verder.
Nu wil ik helemaal geen zaken doen met Twenga en zeker niet op deze manier en wil hier dan ook vanaf. Ik heb telefonisch contact gehad met Twenga maar die konden niks voor me doen.
Wat we nu hebben gedaan is een melding gezet in het chatgedeelte om een bezoeker er op te wijzen dat als er een bestelling gedaan wordt er dan een extra tabblad geopend moet worden en onze site zelf moet invullen waardoor je dus daadwerkelijk op de site kan en verder kan met afrekenen.
Erg omslachtig dit en ook niet fijn.
Had Twenga mij een mail gestuurd met een aanbieding of iets dergelijks dan had ik er nog over na kunnen denken maar op deze manier wordt je een soort van gedwongen om met ze in zee te gaan en dat is niet mijn manier van zakendoen.
Heeft iemand anders hier ook last van of weet iemand hoe dit aan te pakken want dit werkt niet prettig op deze manier en raak ik alleen maar klanten kwijt.
www.fluidtechnics.nl
www.reeltechnics.nl
www.toolstechnics.nl
www.flowtechniek.com
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/55583-in-de-tang-van-twenga/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
23 antwoorden op deze vraag