Ik verkoop in mijn webshop 1 product. De producent van dit product is Amerikaans en ik verkrijg het product via 2 groothandels in Nederland.
Van de 2 groothandels heb ik (via de mail) toestemming de productfoto's te gebruiken die ik van de website van de groothandel afhaal.
Mag de producent van het product mij dan alsnog verbieden foto's van hun product te plaatsen?
(Dit is nog niet het geval hoor, ik heb voor de zekerheid zelf foto's gemaakt, maar ik zou het wel fijn vinden hier duidelijkheid over te hebben voor de toekomst).
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
tientalenten
tientalenten
Hallo mede ondernemers.
Ik verkoop in mijn webshop 1 product. De producent van dit product is Amerikaans en ik verkrijg het product via 2 groothandels in Nederland.
Van de 2 groothandels heb ik (via de mail) toestemming de productfoto's te gebruiken die ik van de website van de groothandel afhaal.
Mag de producent van het product mij dan alsnog verbieden foto's van hun product te plaatsen?
(Dit is nog niet het geval hoor, ik heb voor de zekerheid zelf foto's gemaakt, maar ik zou het wel fijn vinden hier duidelijkheid over te hebben voor de toekomst).
Alvast bedankt.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/56298-gebruik-van-productfotos-toestemming-van-groothandel-mag-producent-overrulen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
32 antwoorden op deze vraag