Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
ijscoman
ijscoman
Het komt regelmatig voor dat catering opdrachten uitlopen. Op zich geen probleem, maar soms stoort het mij dat ik er op gewezen wordt om tijd x start klaar te moeten staan en nog een uur eerder al aanwezig doen te zijn en uiteindelijk tijd x veelal een uur later begint.
Ik denk dat 50% van de events gemiddeld een half uur tot uurtje uit loopt. Hoe kan ik er het best voor zorgen dat ik deze tijd toch vergoed krijg?
Incalculeren in de offerte klinkt logisch, maar dan ben ik direct een stuk duurder uit met mijn offerte en de klant gaat er vooraf van uit dat mijn offerte is bepaald voor een bepaalde tijd. (terwijl ik weet dat deze gaat uitlopen en ik toch later ga starten). Ofwel, klanten kunnen afhaken.
Voorwaarden opstellen in de offerte dat bij uitloop per half uur hier kosten voor staan een goede optie of is dit niet klantvriendelijk? Ik heb van anderen weleens voorwaarden gelezen met contracten welke getekend moeten worden, zo wil ik liever helemaal niet werken maar toch ben ik nu wat events tegen gekomen waar van ik denk dit kan niet ik ben keurig op tijd en sta hier duimen te draaien tot ik eens mag beginnen.
IJstraktatie, het lekkerste ijs op locatie! https://www.ijstraktatie.nl/
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
19 antwoorden op deze vraag