Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen. Ik heb zojuist de opmerking van een klant gehad dat een van hun referentienummers op mijn factuur niet klopt (tikfout). Mag ik nu de factuur gewoon aanpassen en met de nieuwe datum opnieuw uitsturen? De belangrijkste gegevens kloppen verder namelijk gewoon: het factuurnummer, mijn gegevens, het bedrag.
Alvast bedankt!!
Verberg topic start
Featured Replies
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
celestvl
Beste,
Ik hoop dat iemand mij verder kan helpen. Ik heb zojuist de opmerking van een klant gehad dat een van hun referentienummers op mijn factuur niet klopt (tikfout). Mag ik nu de factuur gewoon aanpassen en met de nieuwe datum opnieuw uitsturen? De belangrijkste gegevens kloppen verder namelijk gewoon: het factuurnummer, mijn gegevens, het bedrag.
Alvast bedankt!!