Momenteel ben ik bezig een financieel plan te schrijven voor een nieuw te starten applicatie. In de app moet ik een datalimiet toevoegen en de kostprijs per account weten.
Het gaat om een medische dossier app (simpel, geen bijzondere opties en zonder flitsend design).
Het gaat niet om de kosten om de app online te houden maar specifiek om de kosten van dataopslag per gebruiker.
Mijn bedoeling is dat gebruikers ongeveer het volgende kunnen opslaan tot de limiet is bereikt:
30 minuten videomateriaal gemaakt met een mobiele telefoon
15 screenshots
30 minuten aan telefoongesprekken gemaakt met een call recorder
Hoe kan ik berekenen bij hoeveel mb de datalimiet er op moet komen?
En wat zijn de gangbare kosten om een dergelijk aantal mb's in de cloud te laten opslaan?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Bas112
Bas112
Goedemorgen,
Momenteel ben ik bezig een financieel plan te schrijven voor een nieuw te starten applicatie. In de app moet ik een datalimiet toevoegen en de kostprijs per account weten.
Het gaat om een medische dossier app (simpel, geen bijzondere opties en zonder flitsend design).
Het gaat niet om de kosten om de app online te houden maar specifiek om de kosten van dataopslag per gebruiker.
Mijn bedoeling is dat gebruikers ongeveer het volgende kunnen opslaan tot de limiet is bereikt:
30 minuten videomateriaal gemaakt met een mobiele telefoon
15 screenshots
30 minuten aan telefoongesprekken gemaakt met een call recorder
Hoe kan ik berekenen bij hoeveel mb de datalimiet er op moet komen?
En wat zijn de gangbare kosten om een dergelijk aantal mb's in de cloud te laten opslaan?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/60865-dataopslag-applicatie/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
11 antwoorden op deze vraag