Deze week ontving ik een sms van offerte.nl met de tekst "Goedemorgen, ik kwam uw bedrijf tegen en zou graag even willen sparren over hoe offerte.nl u kan helpen. Kunnen wij vandaag even bellen Groet, naam accountmanager"
vriendelijk laten weten dat ik geen interesse in telefonische verkoop heb en het 06 nummer direct daarna geblokkeerd. 😛
Krijg ik exact 1 uur later hetzelfde smsje via een andere telefoon met een andere naam accountmanager. Nu alleen geantwoord met "nee" en ook dit nummer weer geblokkeerd. Waarschijnlijk is het kwartje gevallen want daarna bleef het stil. 😁
Mag je zomaar smsjes met aanbiedingen of een vraag om te bellen sturen?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
henkh
henkh
Deze week ontving ik een sms van offerte.nl met de tekst "Goedemorgen, ik kwam uw bedrijf tegen en zou graag even willen sparren over hoe offerte.nl u kan helpen. Kunnen wij vandaag even bellen Groet, naam accountmanager"
vriendelijk laten weten dat ik geen interesse in telefonische verkoop heb en het 06 nummer direct daarna geblokkeerd. 😛
Krijg ik exact 1 uur later hetzelfde smsje via een andere telefoon met een andere naam accountmanager. Nu alleen geantwoord met "nee" en ook dit nummer weer geblokkeerd. Waarschijnlijk is het kwartje gevallen want daarna bleef het stil. 😁
Mag je zomaar smsjes met aanbiedingen of een vraag om te bellen sturen?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/61344-is-ongevraagde-sms-ook-spam/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
17 antwoorden op deze vraag