• 0

"Yes !!" - vier je successen hier !

We praten hier veel over allerlei aspecten van Commercie, maar het mooiste van Commercie is natuurlijk als je klant eindelijk "Ja !" zegt.

 

Schrijf hier je mooiste of laatste keer dat je bij je klant de deur uitliep, de hoek omsloeg en daar gillend "YES !" uitriep.

 

Misschien ben je iets minder uitgelaten, dan toch :

 

Wat is jouw mooiste "Yes !!"- moment ?

 

[mod edit: titel ververst na samenvoegen]

Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/6372-yes-vier-je-successen-hier/
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

Heb als brave en recentelijk afgestudeerd student een redelijk dikke beurs van het VSB-fonds gekregen. Deze ga ik gebruiken om een masteropleiding M.Sc. Electronic Commerce te bekostigen, welke ik ga volgen in Dublin, Ierland.

 

Hoewel het niet direct met ondernemen te maken is is het wel het resultaat van inzet, initiatief en motivatie. Bovendien denk ik in mijn toekomstige professionele leven zeker profijt te gaan hebben van deze opleiding en titel en heb ik vooral veel zin om over 5 weken te beginnen.

 

Ben er erg blij mee, en wilde het even delen. :)

 

Gefeliciteerd! ;D

  • 0
Gast Verwijderd account

Jeroen,

 

Ik zit er aan te denken om een interim ICT managers dienst op te starten binnen het MKB.

 

Binnen het MKB ligt de ICT management taak vaak bij de ondernemer, directeur, financieel directeur. Meestal hebben zijn te weinig tijd, kennis en affiniteit met ICT om dit goed strategisch te managen. De meeste beslissingen worden dan genomen op advies van de systeembeheerder. Dit zal zeker een goed technisch advies zijn maar er zijn zo veel meer aspecten om te kijken of ICT bijdraagt aan de ondernemersdoelstellingen.

 

Groet,

Patrick

www.elzenboom.nl

 

 

Vaak is er geen geld voor een ICT manager binnen de onderneming. Als we dit nu op interimbasis in een soort abonnementsvorm kunnen invullen dan lijkt me dit een mooie dienst voor het MKB.

 

 

De voucher zal gebruikt worden voor een markonderzoek om te zien of er behoefte is voor een dergelijke dienst. Verder zal het onderzoek een advies moeten uitbrengen hoe deze dienst het beste ingezet kan worden. binnen het MKB.

 

 

  • 0

Ik kan je alleen vertellen dat die dienstverlening al geleverd wordt en dat het inderdaad een markt is.

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

  • 0

Het mooiste was toch wel dat ik de Rabobank binnen haalde voor een 6 x een hele pagina adverteren.

 

Dat was een echte YES....

 

Het mooiste blijft toch aan die YES als je daadwerkelijk je geld ziet.

Je checkt de rekening en welja het staat erop.

 

Ik kan me herrineren dat mijn eerste factuur betaald werd, zo'n half jaar geleden......Man dat vond ik dus kicken ;D

Elke uitgang heeft een ingang....

  • 1

Mijn eerste bedrijf zojuist verkocht. Was een korte tijd bezig met twee bedrijven dus eentje moest van de hand gedaan worden. Vanavond rondgekomen, dus een kleine Yes :)

 

Gefeliciteerd! Dat is het nieuws dat we hier willen horen: een succesvolle exit!

 

  • 0

AutoWeek van deze week, 'De Vangrail', twee van mijn automodellen 'in the spotlight'.

De ene krijgt als cijfer een 8, de andere een 9.

 

Uiteraard met mijn url erbij!

 

;D

 

Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Of was het een initiatief vanuit de Autoweek?

  • 1

Als je 25 jaar in de autobranche werkzaam bent geweest weet je hoe belangrijk de heilige koe voor veel mensen (ondernemers) is.Op elke verjaardag ontbreekt dit onderwerp dan ook niet en ik moet ook bekennen dat het nog steeds kriebelt als er, zoals laatst, iemand van Audi belt of ik nog beschikbaar ben.

Toch heeft het autoverleden mij wel tot nadenken gezet.

 

Tijdens de vele netwerkbijéénkomsten die wij organiseren en ook zelf bijwonen, merk je dat veel ondernemers druk en vele avonden van huis zijn. Toch weet iedereen hoe belangrijk het thuisfront is!!

Hier zag ik de mogelijkheid om 25 jaar ervaring in de autobranche op een positieve manier te combineren met mijn bedrijf ondernemersdate.nl.

Aan de ene kant ondernemers helpen een vuurtoren te worden binnen een voor hun belangrijke regio.

Aan de andere kant de ondernemer de mogelijkheid te bieden iets leuks te doen met hun , gezin ,collega's relaties: namelijk een bezoek brengen aan hun favoriete autofabriek.

Graag willen wij dan ook jullie op de hoogte brengen dat sinds gisteren onze website fabrieksuitje.nl online is. en dat er vandaag al een grote verzekeringsmaatschappij 2x per maand naar Audi wil, een groot YES moment

 

 

Cor Heek

Bent u op zoek naar meer zakelijke contacten voor uw organisatie? Wilt u dat uw bedrijf meer naamsbekendheid krijgt? Dan kan ik u helpen. Dankzij mijn inmiddels 30 jaar ervaring in klantcontact en netwerken kan ik u op de juiste manieren ondersteunen om gericht in contact te komen met uw d

  • 2

Ik wil hier mijn bescheiden "Yes!!" doen. Sinds afgelopen zaterdag is mijn webwinkel open, en nu al 2 orders binnen, hoeraaaa! Ik had in mijn budget gerekend op 4 bestellingen in de eerste maand, dus daar zit ik na 5 dagen al op de helft! Dat target (wat ook wel erg voorzichtig gesteld was) is in ieder geval gehaald!!

 

Cor, wat een leuk initiatief trouwens, dat uitje naar een autofabriek. En nu al een flinke klant! Hoe heb je dat gedaan? Persbericht, opbellen, of hebben ze je via google gevonden??

 

Henri, ook gaaf! Dat zal wel extra publiek naar je site trekken.

  • 0

Ik vind het persoonlijk wel een Yes!-momentje dat ik doorga naar de volgende ronde van de Business Challenge van zibb.nl. Dit omdat ik een relatief jonge ondernemer ben en nog daargaans op school zit en voor mij dit een erg verrijkende ervaring kan betekenen!

  • 0

We hebben afgelopen week opdracht gekregen om voor een jaarlijks terugkerend lokaal evenement oa. een applicatie te ontwikkelen die het mogelijk maakt aan de hand van SMS een voorkeursstem uit te gaan brengen.

 

YEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!

 

 

www.up2dateprojecten.nl | www.kenteken-daten.nl | SMS voting manager

 

Volg ons op Twitter: http://twitter.com/u2dp

 

Volvo 1800S: http://volvo1800s.up2dateprojecten.nl/

  • -1

Mijn grootste Yes momenten zijn de momenten waarop de client ziet dat hij baat heeft gehad bij het werken met ons: daadwerkelijk resultaat uit de trainingen. Niet de momenten dat je opdrachten binnenhaalt zijn dus de Yes momenten voor mij, maar het zien dat hetgeen dat je doet succes heeft. Geweldig. Hun succes is ook ons succes.

 

IPS Training

www.ips-training.nl

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wie is er online?
    1 lid, 42 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.