Wat door de forums heen gelezen en het betreffende andwoord niet kunnen vinden.
Mijn naam is Stefan werkzaak in de horeca en daarnaast verkoop ik op maat gemaakte gordijnen. Momenteel geen werk in de horeca dus meer tijd voor mijn onderneming. Nu heb ik als ik de order aanneem een omzet van €20.165. -
Dat zal betekenen dat ik de komende 3 jaar geen aanspraak meer kan maken op de kor (wat juist voor mij aantrekkelijk is) hoe is dit op te lossen? Er is altijd een kans dat er nog iets retour komt waardoor ik toch onder de 20k kom. Een klant nee verkopen zodat ik onder de 20k blijft is een optie is geeft ook een raar gevoel.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
zakel
zakel
Goedenavond,
Wat door de forums heen gelezen en het betreffende andwoord niet kunnen vinden.
Mijn naam is Stefan werkzaak in de horeca en daarnaast verkoop ik op maat gemaakte gordijnen. Momenteel geen werk in de horeca dus meer tijd voor mijn onderneming. Nu heb ik als ik de order aanneem een omzet van €20.165. -
Dat zal betekenen dat ik de komende 3 jaar geen aanspraak meer kan maken op de kor (wat juist voor mij aantrekkelijk is) hoe is dit op te lossen? Er is altijd een kans dat er nog iets retour komt waardoor ik toch onder de 20k kom. Een klant nee verkopen zodat ik onder de 20k blijft is een optie is geeft ook een raar gevoel.
Mvg
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/69513-20k-grens-kor-bijna-bereikt/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
15 antwoorden op deze vraag