Ik onderneem al zn 3 jaar een leuk bedrijf (VOF) , waar ik en mijn businesspartner beide parttime in werken. Nu is het zo dat mijn businesspartner mij ineens uit het niets eruit wil knikkeren, totaal onvoorzien. Terwijl er helemaal niks voorgevallen is of is besproken.
Hij wil mij eruit hebben en zelf verder gaan. Terwijl ik natuurlijk helemaal niet wil stoppen, want het is gewoon een bedrijf met veel potentie. Wij hebben geen VOF contract.
Voorzover ik heb begrepen is het enige wat hij kan doen zelf eruit stappen en dan word ik degene dus die de naam houd. Van de KVK heb ik begrepen dat uitkopen in de situatie ook niet te pas komt.
Weet iemand het beste wat ik kan doen in deze situatie?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
onderneemster7
onderneemster7
Hi allemaal,
Ik onderneem al zn 3 jaar een leuk bedrijf (VOF) , waar ik en mijn businesspartner beide parttime in werken. Nu is het zo dat mijn businesspartner mij ineens uit het niets eruit wil knikkeren, totaal onvoorzien. Terwijl er helemaal niks voorgevallen is of is besproken.
Hij wil mij eruit hebben en zelf verder gaan. Terwijl ik natuurlijk helemaal niet wil stoppen, want het is gewoon een bedrijf met veel potentie. Wij hebben geen VOF contract.
Voorzover ik heb begrepen is het enige wat hij kan doen zelf eruit stappen en dan word ik degene dus die de naam houd. Van de KVK heb ik begrepen dat uitkopen in de situatie ook niet te pas komt.
Weet iemand het beste wat ik kan doen in deze situatie?
Titel aangepast
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/74662-uitkopen-vennoot/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
31 antwoorden op deze vraag