Laatst heeft een klant een bestelling bij ons afgehaald. Het ging om een aantal nokvorsten inclusief een eindvorst. Hoewel beide artikelen van hetzelfde merk waren, was de eindvorst net een ander type. Deze paste dus niet op elkaar en daar kwam de klant eenmaal thuis achter.
Bij het leveren van de verkeerde spullen is het eenvoudig, dan moeten wij het zelf naleveren. Hoe zit dat bij het afhalen van de bestelling?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
MelvinM
MelvinM
Laatst heeft een klant een bestelling bij ons afgehaald. Het ging om een aantal nokvorsten inclusief een eindvorst. Hoewel beide artikelen van hetzelfde merk waren, was de eindvorst net een ander type. Deze paste dus niet op elkaar en daar kwam de klant eenmaal thuis achter.
Bij het leveren van de verkeerde spullen is het eenvoudig, dan moeten wij het zelf naleveren. Hoe zit dat bij het afhalen van de bestelling?
Ik hoor het graag van jullie!
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/75762-verkeerde-artikelen-meegenomen-verantwoordelijkheid-van-klant-of-ondernemer/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
19 antwoorden op deze vraag