• 0

MKB ClickService contract - optie afkopen contract Breex

Wie kan mij helpen.

 

helaas heb ik een contract bij MKB. Na 7 maanden na heel veel werk vanuit mezelf staat mijn onprofessionele website online… 

veruit ontevreden. Als coulance boden ze aan 3 maanden geen factuur te sturen. Maar nu wil ik af van dit contract.

 

als enige optie geven ze dat een ander bedrijf mijn contract kan afkopen. …

vorige week werd ik benaderd door Breex, deze geeft aan mijn mkb contract te willen afkopen maar dan wel dat zij mijn nieuwe website gaan maken.

 

verder dienstverlening vanuot Breex moet ik nog inzicht in krijgen.

Is dit raadzaam te doen? Of help ik mezelf hierdoor verder de afgrond in…

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

15 antwoorden op deze vraag

  • 0
2 uur geleden, Lichttaal zei:

vorige week werd ik benaderd door Breex, deze geeft aan mijn mkb contract te willen afkopen maar dan wel dat zij mijn nieuwe website gaan maken.

welkom

Ik heb geen antwoorden voor je, maar wel een vraag:

 

Hoe weet Breex dat jij een 'slachtoffer' bent van MKB?

Toch wel vreemd dat zij jou benaderen, niet?

 

DenariusAdvies: Tax | M&A | Legal

Link naar reactie
  • 0
22 minuten geleden, Lichttaal zei:

Op de website staat mkb vermeld.

 

"MKB" is (normaal gesproken) een landelijke belangenorganisatie voor het Nederlandse Midden- en Kleinbedrijf.

Zij hebben geen "wurgcontracten" en dergelijke...

 

Misschien bedoel je hier de fameuze 'MKB Clickservice'?

In dat geval: Oei...!

 

Heeft uiteraard niets met de belangenorganisatie MKB (Nederland of - zoals in mijn geval dan - Amsterdam) te maken.

 

"What, me worry?"

Link naar reactie
  • 0

De persoon die Breex heeft opgezet heeft zelf jaren lang bij MKB clickservice gewerkt. zo kent hij hun werkwijze. Ik ben ook door Breex benaderd, probleem is dat ik met Breex in zee gegaan ben, omdat zij mijn contract zouden afkopen. alleen MKB clickservice laat mij niet gaan en heeft me iets onleesbaars laten tekenen, nu zit ik met dubbele contracten die mij wurgen en uiteindelijk het fallisement in helpen. Kan iemand mij hierbij helpen? Met tuinvriendelijke groet, Rob Kerner Rob's Tuin- en klickservice

Link naar reactie
  • 0

In september 2022 ben ik door MKB clickservice benaderd voor een website en online zichtbaarheid. Helaas ben ik hier op in gegaan en kwam de website eind 2022 online, de wijzigingen die ik had zijn afgelopen zomer doorgevoerd. Het beloofde bedrag was € 200,- per maand, dit bleek in april dit jaar onvoldoende waardoor het bijna € 400,- per maand werd. Eigenlijk veel te veel geld, maarja je moet wat. dus getekend. ik heb dus 2 contracten van elk 2 jaar.

 

Afgelopen augustus melde zich Breex bij mij die het goedkoper kunnen op een andere manier, geen google ads maar iets anders om zichtbaar te zijn. Zij beloofde mijn contract van MKB over te nemen. ik moest alleen de overstap zelf doen.

Website is intussen gebouwd door Breex en zij vragen mij om de verhuiscode. 

Contact met MKB gezocht en situatie uitgelegd. 

Werd ik eerst gebeld door iemand van MKB heel verhaal over evaluatie. ik zei direct, ik wil met jullie stoppen dus bespaar je de moeite. Werd ik door iemand anders dezelfde dag nog weer gebeld, ik dacht dat deze persoon van Breex was. Ik was zelf bezig met een klus met veel herrie en kon niet alles goed verstaan. 

Werd ik de avond erna thuis overvallen door 2 branie makers van MKB. Ze zagen de kast van Breex liggen, en ik zei gelijk die is van jullie. Waarop hun antwoorde, nee dat is Breex. Toen pas wist ik dat ik MKB binnen had. Verhaal verteld dat ik van MKB af wil omdat het niet werkt en veeel te duur is. Kan niet was het enige antwoord. Het kan altijd. alleen niet gratis lijkt me. Ik vroeg dus om de eind afrekening. Die kreeg ik niet. Wel werd er ingepraat en vanalles beloofd en werd Breex zwart gemaakt. Uiteindelijk de vraag of ik wilde tekenen. Een handgeschreven votje wat niet duidelijk is en wat ik ook direct heb aangegeven dat ik niet weet wat ik zou tekenen. Komt allemaal in orde ik stuur je morgen alles via de mail, kun je het rustig na lezen. Er werd alleen over 36 maanden gesproken wat ook benadrukt werd. In het gesprek hadden we het gehad over het afkopen van het geheel. dit kon volgens hen wel. Uiteindelijk heb ik getekend en nu blijkt dat ik met 2 contracten van 36 maanden zit. En omdat het nieuwe contracten zijn kan Breex geen contracten overnemen. Waardoor ik nu aan Breex € 180,- ex per maand betaal en aan MKB ruim € 300,- per maand. 

 

De dag erna heb ik direct een mail gestuurd naar het algemene emailadres van MKB omdat ik geen contact gegevens van de personen had gekregen. Belofte niet nagekomen. Waarop later is gereageerd dat dit niet kan. Alleen kan ik het contract aan een ander bedrijf geven zodat zij verder betalen. Andere mogelijkheden zijn er niet. Dus nu zit ik met 2 veel te dure contracten. 

 

Is hier nog iets aan te doen, of ga ik mijn faillisement tegemoet door deze braniemakers?  Ik moet heel eerlijk toegeven dat ik er zelf met mijn hoofd niet echt bij was, ik was druk met andere zaken, grote klussen voor mijn bedrijf. Dit heb ik ook aangegeven tijdens het gesprek met MKB, maarja daar hebben ze sch t aan. Als je maar tekent zodat ze kunnen incasseren.

 

Via uwjurist.nl heb ik vernomen dat er bij Higherlevel iemand is die mensen helpt met MKB clickservice. alleen de naam was deze beste vrouw even vergeten. Wie o wie zou mij kunnen en willen helpen? En dan graag telefonisch of via de mail. 06 19 88 90 77 robstuinenklusservice@gmail.com

 

Met Tuinvriendelijke groet, 

 

Rob

Link naar reactie
  • 0
9 minuten geleden, Rob de tuinman zei:

Via uwjurist.nl heb ik vernomen dat er bij Higherlevel iemand is die mensen helpt met MKB clickservice. alleen de naam was deze beste vrouw even vergeten

 

Dat is niet wat ik zei :slightly-smiling-face:. Anyway: U kunt contact opnemen met TwaBla via twablah@gmail.com

Met vriendelijke groet,

mr. Monique Doomernik

UwJurist.nl-Contracten en Voorwaarden-Arbeidsrecht-Huurrecht-Franchiserecht

Link naar reactie
  • 0
40 minuten geleden, Rob de tuinman zei:

De persoon die Breex heeft opgezet heeft zelf jaren lang bij MKB clickservice gewerkt. zo kent hij hun werkwijze. Ik ben ook door Breex benaderd, probleem is dat ik met Breex in zee gegaan ben, omdat zij mijn contract zouden afkopen. alleen MKB clickservice laat mij niet gaan en heeft me iets onleesbaars laten tekenen, nu zit ik met dubbele contracten die mij wurgen en uiteindelijk het fallisement in helpen. Kan iemand mij hierbij helpen? Met tuinvriendelijke groet, Rob Kerner Rob's Tuin- en klickservice


U kunt contact opnemen met TwaBla via twablah@gmail.com

Met vriendelijke groet,

mr. Monique Doomernik

UwJurist.nl-Contracten en Voorwaarden-Arbeidsrecht-Huurrecht-Franchiserecht

Link naar reactie
  • 0

Mod comment

Beide recente "Breex"-topics zijn samengevoegd. 

 

Het is nog niet helemaal duidelijk of het handig/verstandig is om dit topic weer samen te voegen met MKB-Clickservice. Hoewel er samenhang is, zijn het 2 afzonderlijke bedrijven dus vooralsnog ook 2 (verzamel)topics

Ik adviseer over en bemiddel in verzekeringen voor ondernemers en bedrijven.

Vragen of offertes?  Contact

 

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    3 leden, 146 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.