• 0

Straat opengebroken... klanten blijven weg!

 

Afgelopen maandag is het begonnen: Enkele belangrijke straten langs het winkelcentrum zijn opengebroken voor de aanleg van de RandstadRail. Een het is gelijk duidelijk... de klanten hebben er niet van terug en blijven weg!

Het is bijna griezelig stil in de winkel en dit gaat nog duren tot begin december... :-\

 

Omdat ik nog maar kort geleden verhuisde met mijn winkel, is er geen groot budget om op "te teren", maar ook niet voor veel extra reclame. Ik pieker mij dus suf om wat aantrekkelijks voor klanten te bedenken. Iets waarvoor ze tòch de moeite nemen om te komen, zelfs al kost het moeite om het winkelcentrum te bereiken.

 

Heeft er iemand ook ervaring met dergelijke toestanden? Of heeft iemand één of meerdere suggesties voor het aantrekken van klanten òndanks de moeilijke bereikbaarheid van het winkelcentrum?

 

 

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Omdat je in een winkelcentrum zit denk ik dat het verstandig is je te organiseren.

De andere ondernemers hebben dezelfde ongemakken, en samen komen er wellicht meer ideeën dan als je alleen werkt (vandaar je oproep hier, wellicht)

Maar met meer ondernemers kan je ook meer lawaai maken en misschien zelfs de gemeente benaderen voor compensatie of faciliteiten.

Feit is dat gemak een heel belangrijk argument is voor klanten.

 

Zonder of met een klein (reclame) budget zal je weinig kunnen uitrichten tegen al dat geweld. Misschien is het verstandig om je de komende tijden meer op je website te concentreren en daar (wat) compensatie vandaan te halen.

 

Mogelijk is het ook een optie om op braderieën te gaan staan en daar ook mede een flyer uit te delen waarin je de situatie toelicht en aangeeft dat je in januari een spetterende actie gaat voeren in de winkel. Ik begrijp wel, dat dat boter na de vis is (ik neem tenminste aan dat december de grote klapper zou moeten worden) maar alles is beter dan niets. Ook dat kan je wellicht samen met het hele winkelcentrum samen doen.

 

Ik weet niet of het als gezamenlijke huurders (daar ga ik even van uit tenminste) misschien mogelijk is om de eigenaar en/of de gemeente in beweging te krijgen om meteen het winkelcentrum wat op te knappen indien nodig.

 

Sterkte en succes

 

www.adviesbureau-sloep.nl Back-end marketing

Link naar reactie
  • 0
Of heeft iemand één of meerdere suggesties voor het aantrekken van klanten òndanks de moeilijke bereikbaarheid van het winkelcentrum?

 

Dat niet, maar wat me wel een beetje verbaast is dat het lijkt alsof je daar pas over na gaat denken op het moment dat dit zich aandient. Ben je niet ruim van tevoren op de hoogte gesteld van het feit dat ze nu aan de slag zouden gaan?

 

Link naar reactie
  • 0

Of heeft iemand één of meerdere suggesties voor het aantrekken van klanten òndanks de moeilijke bereikbaarheid van het winkelcentrum?

 

Dat niet, maar wat me wel een beetje verbaast is dat het lijkt alsof je daar pas over na gaat denken op het moment dat dit zich aandient. Ben je niet ruim van tevoren op de hoogte gesteld van het feit dat ze nu aan de slag zouden gaan?

 

 

Een begrijpelijke vraag, maar dat is mosterd na de maaltijd lijkt me en Scorpio heeft nu baat bij concreet advies.

 

Scorpio: wat is precies de kern van het probleem? Je zegt iets over bereikbaarheid, maar is niets bereikbaar, zijn bepaalde delen/parkeerplaatsen onbereikbaar, kun je vanaf bepaalde kanten wel naar de rand van het winkelcentrum komen? Ik neem dat jullie niet opeens als een eiland omringd zijn door een zee van Randstadtroep.

 

Blijkbaar komen er wel mensen: waarom komen zij dan wel? En hoe? Waarom ga je niet de straat op en vraag je het die mensen. Als je weet wat hun beweegt om wel te komen, dan kun je misschien iets concreets aanbieden aan de mensen die wegblijven.

 

De Albert Hein zet tegenwoordig busjes in om klanten toch naar de winkel te krijgen wanneer er in de buurt verbouwd wordt. Misschien met de winkeliersvereniging een deal sluiten met een lokale busmaatschappij, en dan vanuit drie punten uit de stad naar het winkelcentrum rijden? De gemeente zou te porren kunnen zijn om (mee) te betalen, mits je genoeg kabaal maakt.

 

Is er een lokale politicus, iemand uit de gemeenteraad, die in de buurt woont en dus zef ook last heeft van de opengebroken troep? Die is misschien extra makkelijk te mobiliseren.

 

Zoek verder ok even op het HL forum, ik herinner me dat een tijd geleden iemand een soortgelijk probleem had. Volgens mij was dat een (Chinees?) restaurant en iemand kwam met het idee om bestelling per telefon/internet aan te nemen en dan naar de rand van het opengebroken gedeelte te brengen, zodat klanten het daar op konden halen.

 

Als Mohammed niet naar de berg komt....

 

 

Download: Capture. Deliver. Excel. to learn about the principles, strategies and processes of business writing.

Link naar reactie
  • 0

 

Volgens mij was dat een (Chinees?) restaurant en iemand kwam met het idee om bestelling per telefon/internet aan te nemen en dan naar de rand van het opengebroken gedeelte te brengen, zodat klanten het daar op konden halen.

 

Als Mohammed niet naar de berg komt...

 

 

 

Mijn artikelen zijn 'n beetje moeilijk gewoon te bestellen. Het zijn dingen die mensen zich 'n beetje gevoelsmatig aanschaffen en dus willen zien en/of voelen. Cosmetica, sieraden, wierook, Boeddha-beeldjes en dergelijke.

 

Het vervelende is dat ik een beetje in een zijarm van het winkelcentrum zit en ik het voor een groot deel moet hebben van klanten heb die gewoon langslopen, spontaan binnenkomen en aankopen doen.

En het zijn juist deze impulsieve kopers die nu niet meer in dit deel van het winkelcentrum terecht komen.

 

Link naar reactie
  • 0

Wat heeft de gemeente/stadsdeel voor inspanning verricht? Zijn er informatieavonden geweest voor ondernemers? Hebben jullie/jij daar jegezicht latenzien? Kent de projectleider bij de gemeente je al persoonlijk? Zoniet: bellen, mailen, langsgaan. En vooral vragen vragenstellen: niet meteen gaan zeiken want dan krijgt hij/zij een hekel aan je. Zorg ervoor dat ze je als eenrelatie gaan zien, en vraag hun hulp omhet zo goed mogelijk op te lossen.

Liggen er planken op onverharde gebieden, zodat jullie bereikbaar zijn? Staan er borden wat wel en wat niet bereikbaar is? Staat op straat een bord tot hoe lang het duurt en wat de fasering is, om bewoners te informeren? Hoe lang blijft alles opgebroken? Weet je al precies wat er gaat gebeuren?

 

intussen:

 

-Koop een tweedehands bakfiets, en ga daar verkopen waar de klanten wel langs komen.

-Richt je de komende maanden vooral ook op markten en braderieen, waar je met een marktkraampje staat....

-organiseer workshops, thema-avonden oid

-laat ergens voor70 euro 5000 flyers printen dat jullie wel bereikbaar zijn en mensen gewoon langs kunnen komen voor een heerlijk kopje groene thee.... en dan maar flyeren....

 

 

Link naar reactie
  • 0

Er is voorlichting geweest, daar ben ik wegens familieomstandigheden niet bij geweest.

Dat maakt ook niet uit, het werk moet nu eenmaal gedaan worden en ik kan daar verder niets aan doen.

 

Ik was alleen benieuwd of iemand hier ideetjes heeft voor wat leuke aandachttrekkertjes om tijdens de verbouwing klanten te trekken.

 

Nonex schreef: "laat ergens voor70 euro 5000 flyers printen dat jullie wel bereikbaar zijn en mensen gewoon langs kunnen komen voor een heerlijk kopje groene thee.... en dan maar flyeren...."

 

Iets dergelijks is wel een leuk idee, daar heb ik zelf ook al aan gedacht. Dingen zoals; markten en braderieen zijn wat lastiger, ik sta alleen in de winkel en die kan ik (uiteraard ;D) niet sluiten om op een markt of braderie te gaan staan.

 

 

 

Link naar reactie
  • 0

Als het zo stil is als je zegt dat het is, dan zal niemand merken dat je winkel dicht is.

 

Wellicht dat je aangepaste openingstijden kunt publiceren in verband met de wegwerkzaamheden, met vermelding van de locaties waar je te vinden bent op die gesloten momenten? Zo kunnen misgrijpende klanten je toch nog vinden.

 

Dit blijft uiteraard wel een oplossing waarin je "toegeeft" aan de omstandigheden. Een collectieve actie om mensen het winkelcentrum in te krijgen ondanks de opbrekingen zal ongetwijfeld positiever uitwerken. Wellicht gezamenlijk extra activiteiten organiseren?

 

Misschien die markten en beurzen zelf organiseren in het winkelcentrum ;-) Gratis koffie voor alle bezoekers van het winkelcentrum, een groots aangekondigde avondshoppersmarkt, eventuele betaalde parkeergelegenheid voorlopig gratis maken, inhuren van een groep studenten om de klanten die wel komen van extra (compenserende) gemakken te voorzien (boodschappen dragen).

 

Welke acties je ook onderneemt, zorg er met zijn allen in ieder geval wel voor dat je "oude klanten" ervan horen!

Comfi puzzelt aan comfort in de afstemming tussen mensen, systemen en strategie.

Comfi vervult hierbij een brugfunctie tussen management, automatisering, controlling en de uitvoerende organisatie.

Link naar reactie
  • 0

Iets dergelijks is wel een leuk idee, daar heb ik zelf ook al aan gedacht. Dingen zoals; markten en braderieen zijn wat lastiger, ik sta alleen in de winkel en die kan ik (uiteraard ;D) niet sluiten om op een markt of braderie te gaan staan.

 

Omdat???

Als er geen klanten komen (en zoals je zelf al aangeeft heb je relatief weinig vaste klanten) dan zie ik absoluut geen bezwaar.

Wellicht dat je een familielid kan inschakelen om het een (de winkel bemannen) of het ander (braderiën bemannen) voor je waar te nemen voor deze maanden.

Ik denk alleen wel dat je gezien je assortiment op zaterdag de winkel open zal moeten hebben.

www.adviesbureau-sloep.nl Back-end marketing

Link naar reactie
  • 0

Ik geloof dat ik het "wegblijven van klanten", 'n klein beetje te sterk heb aangezet in mijn eerste berichtje. Het is zo dat (zo ongeveer) alle spontane klanten -impulsieve aankopen- wegblijven vanwege de slechtere bereikbaarheid.

De klanten uit de buurt komen voor, een vrij groot deel, nog wèl langs.

Vanwege deze buurtklanten kan ik niet sluiten om tijdelijk elders te gaan verkopen.

Veronderstel dat ik hierdoor mijn buurtklantjes zou verliezen, dat zou helemáál het paard achter de wagen spannen zijn!

 

Ik wil eigenlijk nog wel wat meer vertellen, maar ik moet nu hoognodig weg. Wanneer ik terug ben leg ik nog wel even wat uit.

 

Overigens... mijn dank voor de reacties tot nu toe!!

Link naar reactie
  • 0

Omdat je in een winkelcentrum zit denk ik dat het verstandig is je te organiseren.

De andere ondernemers hebben dezelfde ongemakken, en samen komen er wellicht meer ideeën dan als je alleen werkt (vandaar je oproep hier, wellicht)

Maar met meer ondernemers kan je ook meer lawaai maken en misschien zelfs de gemeente benaderen voor compensatie of faciliteiten.

 

 

In de regel is organiseren een goed instrument. Wanneer het echter gaat om het verkrijgen van nadeelscompensatie dan zul je als ondernemer daar toch weer zelfstandig een beroep op moeten doen. Overigens kent de gemeente Den Haag een behoorlijke legesdrempel voor het claimen van een planschadevergoeding. Nu betreft het in deze geen planschade, maar zal het mij niet verbazen wanneer voor nadeelcompensatie een zelfde drempel wordt gehanteerd. Daar komt bij dat dit soort trajecten altijd erg lang duren en het veelal niet meer oplevert dan een tegemoetkoming. Lastig punt in deze kwestie is ook nog dat Scorpio op deze locatie vrij recent is gevestigd en wellicht over te weinig referentiemateriaal zal beschikken om schade aannemelijk te kunnen maken.

 

Een meer pratische oplossing in meer reclame of op een ludieke wijze aandacht vragen levert op korte en lange termijn meer op. Zoek in het forum eens naar topics over guerillamarketing. Bijv:

 

Guerillamarketing

Voorbeelden Guerillamarketing

 

Wellicht dat deze je op ideeën brengen. Succes.

jurist - interim manager legal - maar bovenal ondernemer 4legal ||legalalert | JuridischActueel |

Link naar reactie
  • 0

Compensatie kan mosterd na de maaltijd zijn, ik doelde met het organiseren meer op het toenemen van ideeën en faciliteiten.

Zoals eerder opgemerkt door Celletje1974 bijvoorbeeld mbt. het tijdelijk vrijstellen van parkeergelden, etc. Dat zal je toch als gezamelijke winkeliers moeten regelen.

Uiteraard moet je niet op één paard wedden en zal je op diverse fronten "lawaai" moeten maken en aandachttrekken.

www.adviesbureau-sloep.nl Back-end marketing

Link naar reactie
  • 0

Uiteraard moet je niet op één paard wedden en zal je op diverse fronten "lawaai" moeten maken en aandachttrekken.

 

 

Precies... dat bedoel ik!

 

Zelf heb ik (uiteraard!) al het één en ander bedacht. Ik ben bijvoorbeeld al enkele maanden geleden met een nieuwsbrief begonnen. Ga extra folderen, wissel de etalage's nèt wat vaker, bedenk leuke aanbiedingen, enz.

 

Maar daar bereik ik voornamelijk vaste klanten en buurtbewoners mee. Klanten die onder "normale omstandigheden", spontaan binnen komen lopen zie ik echter nauwelijks op het moment. Máár... die maken wel een groot deel uit van mijn normale dagelijkse omzet!

Dus vroeg ik mij af of iemand nog wat zou kunnen bedenken om in deze periode extra klanten aan te trekken, vandaar mijn vraag.

 

Ik ben overigens niet op de door de gemeente georganiseerde informatieavonden voor ondernemers geweest. Niet omdat ik daar simpelweg geen zin in had, maar omdat mijn schoonvader zeer ziek werd en kwam te overlijden.

Dan heeft een mens wel wat anders aan z'n hoofd dan informatieavonden, toch?!

 

En nu het eenmaal zover is dat de boel opengebroken is, heb ik ook niet het gevoel dat ik met de gemeente moet gaan "knokken". Ik wil proberen om met zo min mpogelijk kleerscheuren door deze maanden heen te komen, c.q het beste ervan maken.

Dáár wil ik mijn energie voor gebruiken!

Link naar reactie
  • 0

Goed van je dat je actie wil ondernemen !!! De straat open is een bekend probleem !!!! Dat kost altijd omzet !!!

 

Wat kun je hier tegen doen???

 

- je staat niet alleen, ook je collegaondernemers hebben er last van, dus eerst organiseren, beleg dus een bijeenkomst in een zaaltje.

- gebruik bijvoorbeeld de "bedreiging" als middel om de tegenaanval in te zetten, dus als de hele straat openligt organiseer je de "stormbaanweken" (personeel in camouflagekleding, korting als je de kleur groen aanhebt, wellicht wil de landmacht in het kader van haar personeelswerving wel even voorbij komen met een klimwandje of beter nog wat jeeps en een tank .... etc etc), of je houdt een guiness record actie met het "grootste beachparty festival" ooit in de herfst gehouden (compleet met bijpassende muziek, etalage's, slippers etc), stel dat het 12 weken is organiseer dan de "Bob de Bouwer weken" (personeel in de bijpassende kleding inclusief de opvallende gele helm ....)

 

 

Er moet in ieder geval leven in de brouwerij komen ....

 

Als je niets doet dan is het de vraag of je het omzetverlies overleeft .....

 

Succes, Ard

Link naar reactie
  • 0

Goed van je dat je actie wil ondernemen !!! De straat open is een bekend probleem !!!! Dat kost altijd omzet !!!

 

Wat kun je hier tegen doen???

 

- je staat niet alleen, ook je collegaondernemers hebben er last van, dus eerst organiseren, beleg dus een bijeenkomst in een zaaltje.

-

 

Er moet in ieder geval leven in de brouwerij komen ....

 

Als je niets doet dan is het de vraag of je het omzetverlies overleeft .....

 

Succes, Ard

 

 

Het valt niet mee om de andere winkeliers tot aktie over te halen. Op het moment ben ik aan het proberen om de winkeliersvereniging te interesseren in een koopzondag om de overlast van de opbrekingen 'n beetje te compenseren... weinig animo!

 

Ik zal het op mezelf moeten toespitsen, aandacht trekken voor mijn eigen toko. Dáár zal ik het van moeten hebben.

Link naar reactie
  • 0

Ik zou de gemeente ook niet benaderen in negatieve zin, over schade oid, maar jusit kijken of je ze mee kutn krijgen om zoveel mogelijk voor jullie te doen. Je moet er vrienden zien te maken, die voro extra bewegwijzernig, bouwborden, planken ed. willen zorgen. Let ook op de afslutiingen: in de contracten tussen gmeente en aannemer staat vaak wat wanneer mag worden afgesloten. Een aannemer doet liever 'makkelijk' en sluit de hele boel en de volledige wegbreedte in 1 keer af.

Link naar reactie
  • 0

Cosmetica & Cadeaushop Wohw dat is een leuke handel.

 

Organiseer een opmaak aktie. Doe een oproep bij een school voor visagistes. Regel er een fotograaf bij voor foto's die doen dat vaak time for pictures voor hun portfolio en doe er een Modellen shoot bij. Dan heb jij zo mensen in je winkel want er willen zoveel mensen model worden of opgemaakt worden en mooie foto's ontvangen:-)

 

Verstuur een persbericht. In het persbericht leg je in het kort uit wat de situatie is met een schuin oog naar humor (positief blijven). Vervolgens geef je de aktie aan en deze stuur je naar de huis aan huis bladen. Titel: "Gratis in de spotlights met (bedrijfsnaam) "

 

Vervolgens flyer je deze aktie ook bij jouw doelgroep bijvoorbeeld scholen, fitness centra's, kappers etc.

 

Hoop dat je hier wat mee kan. Mocht je hulp nodig hebben mail dan maar even. Ik heb pas voor mijn webwinkel een fotoshoot gedaan met kindermodellen dus weet wel bepaalde wegen te bewandelen.

 

Hou je taai je komt er doorheen.

 

Groetjes,

karin

 

 

Hang al zo'n 10 jaar rond op internet en verdien er een leuk zakcentje mee :-))))

 

Freelance secretaresse nieuws

http://www.secretaresse-nieuwtjes.nl

Link naar reactie
  • 0

Cosmetica & Cadeaushop Wohw dat is een leuke handel.

 

Organiseer een opmaak aktie.

 

 

Hoewel ik in een buurt woon met veel oudere (welgestelde) mensen, is dit misschien wel een leuk idee. Bedankt.

 

Wellicht de opmaak aktie (overigens heel goed idee, ik weet dat veel jonge meiden daar geintereseerd in zijn, kijk naar forums zoals elle, viva, flair, yes etc.) combineren met de cadeaushop.

 

Maak cadeaubonnen voor een opmaakcursus (deze heb ik ook ooit met mijn verjaardag gekregen, wat resulteerde in dat mijn gehele vriendinnengroep - 10 personen) die avond in de winkel waren voor een workshop en naderhand natuurlijk de betreffende make-up hebben gekocht " omdat deze zo goed was").

 

Deze cadeaubonnen kunnen de oudere (welgestelde) mensen kopen -die toch al in de winkel komen- voor bijv. een jarig nichtje etc. deze nodigd vervolgens weer vriendinnen uit.

Ik heb gemerkt dat mond-tot-mond reclame het erg goed voor deze make-up avonden. (Dus wellicht een kleine "openings" actie)

Marketing & Communicatie

Link naar reactie
  • 0

 

Vraag het betrokken bouwbedrijf of ze niet een beetje kunnen meehelpen. Organiseer een zandkastelencompetitie, maak een reuze zandbak op zaterdag (denk om hygiëne), vraag een kunstenaar om een zandsculptuur te maken, deel soep uit vanuit een bouwkeet, deel een brochure uit met als thema 'stadsstrand' en duim voor een paar extra zonnige dagen, plaats strandstoelen...

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

Ik ben enkele dagen niet in de gelegenheid geweest om te reageren, nu dus (alsnog) mijn wat late reactie.

 

De opmaak-actie heb ik overwogen, het aan enkele klanten voorgesteld, maar het slaat bij hen niet bepaald aan.

 

Een 'zanddag' is niet iets wat de andere winkeliers mij in dank zouden afnemen. Kortgeleden werd er aan woningen gewerkt waardoor er wat zand in de winkels werd ingelopen, dat werd als zeer hinderlijk ervaren.

 

Ik ga nu voor oktober een slagzinnenwedstrijd houden, waarmee men een ketting kan winnen die speciaal voor de winnaar wordt ontworpen en gemaakt.

Om wat extra loop naar de winkel te krijgen kunnen de belangstellenden het deelnameformulier in de winkel ophalen en naderhand weer in de winkel inleveren. Zoiets heb ik 'n paar jaar geleden ook al eens gedaan en toen was er veel belangstelling voor.

 

 

Link naar reactie
  • 0

Ik zou hier een afstudeer opdracht van maken.

 

Regel via een afstudeerbureau een groepje die bestaat uit een student van SBRM, Accountantie, Communicatie, Rechten etc. en laat hun met alle gedupeerde ondernemers praten om zo uiteindelijk de schade te bepalen.

 

Dit rapport doorspelen naar de gemeente voor vergoedingen etc.

Link naar reactie
  • 0

Ha Schorpioen,

 

Gisteren sprak ik een journaliste van De Zaak en die heeft voor het komende nummer een slager geinterviewd die met hetzelfde Randstadrailprobleem zat/zit. Hij heeft allerlei leuke acties bedacht om de tijd goed door te komen en de journaliste was onder de indruk van hem. Het blad met artikel verschijnt 8 november. Misschien dat je daar tzt nog wat aan hebt.

 

Succes met de acties.

 

Karen

(die overigens door diezelfde journaliste werd getipt over het boekje 'uw fiets is jarig' van Rob van Vuure, met daarin allemaal suggesties voor verkoopacties. Het is niet meer te koop in de winkel, maar wellicht dat je er via een bieb of anders nog aan kunt komen)

 

Ondernemer achter dé lesmethode ondernemerschap voor het MBO www.isondernemenietsvoorjou.nl

Daarnaast die van www.calimeromarketing.nl en www.ondernemersfacts.nl

Link naar reactie
  • 0

... die met hetzelfde Randstadrailprobleem zat/zit. Hij heeft allerlei leuke acties bedacht om de tijd goed door te komen

 

... het boekje 'uw fiets is jarig' van Rob van Vuure, met daarin allemaal suggesties voor verkoopacties. Het is niet meer te koop in de winkel, maar wellicht dat je er via een bieb of anders nog aan kunt komen)

 

 

Inderdaad Karen, ik heb ook allerlei leuke acties nodig om 'de tijd goed door te komen'.

Het heeft (naar mijn mening) niet erg veel zin om te pogen enig soort van vergoeding voor de ontstane planschade bij de gemeente te claimen. Het gaat erom dat ik dingen kan verzinnen om de klanten naar de winkel te krijgen. Bij de gemeente gaan klagen en energie steken in het vragen om compensatie kan eventueel altijd achteraf nog.

Zodra de klanten je langzaam maar zeker niet meer op komen zoeken... is het te laat!

Uit het oog uit het hart, zo werkt dat nu eenmaal.

 

Als ik mij erbij neerleg dat de klanten gedurende de tijd dat de wegen openliggen "nu eenmaal wegblijven", kan ik straks zo ongeveer helemaal opnieuw beginnen met het opbouwen/herstellen van het klantenbestand.

 

Overigens is mijn e-mailnieuwsbrief (met de hierboven beschreven slagzinwedstrijd) gisteravond verstuurd. Het gevolg was dat mijn omzet vandaag bijná normaal was. Wonderbaarlijk, want het was èrrug stil in het winkelcentrum...

 

 

Ik ga ook op zoek naar het boekje; 'uw fiets is jarig' van Rob van Vuure, lijkt me echt een goed bruikbare tip, mijn dank! (reusje)

Link naar reactie
  • 0

Misschien is het nu juist verstandig om via je site producten te gaan verkopen. Zorgen dat je gevonden wordt in zoekmachines en een webshop op je site.

 

Wanneer ze de winkel niet binnen komen lopen, komen ze maar via internet?!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 255 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.