Geplaatst: 5 mei 200718 j Inmeso.nl 38 berichten 4 Trofeeën 2 Reputatie Goedendag! Wij willen graag een outbound callcenter inzetten voor de verkoop van een aantal laagdrempelige diensten. Heeft iemand goede ervaringen met een outbound callcenter? Of misschien een goede aanbieding? ;) [titel aangepast - mod] Inmeso Nederland Assendelftstraat 32 2512 VW Den Haag http://www.inmeso.nl info@inmeso.nl Tel : 070-7113100 Fax: 070-7113099
Geplaatst: 5 mei 200718 j Jeroen Bakker 9.9k berichten 8 Trofeeën 462 Reputatie Dit is meer iets voor Vraag&Aanbod denk ik?
Geplaatst: 5 mei 200718 j Edo van Santen 2.7k berichten 1 Solutions 9 Trofeeën 120 Reputatie ik heb persoonlijk met TV4B zeer goede ervaringen met voicetovoice, http://www.voicetovoice.nl/. Fijne mensen, goede resultaten en een redelijke prijs. Als je ze belt, doe ze de groeten! Pitch Coach Pitch Trainer Public Speaker Wijze oude man Pitcholoog (c) gepensioneerd
Geplaatst: 6 mei 200718 j ekoolstra 81 berichten 6 Trofeeën 5 Reputatie Ik weet niet hoe groot je project is maar hier een aantal tips voor je zoektocht: (1) Zoek een partij die qua grootte past bij jullie project (niet te groot, niet te klein). Zo vergroot je de kans op een succesvolle samenwerking (2) Zorg ervoor dat de juiste mensen/medewerkers op jouw project zitten. Op dit moment is het voor veel call centers moeilijk om goed personeel te vinden. De juiste project manager en agents kunnen een project een succes maken; (3) Zoek een partij bij jullie in de buurt. Regelmatig persoonlijk contact is erg belangrijk; (4) Als je op bezoek gaat bij een potentiele partner, probeer dan de sfeer te proeven in het call center (hectisch-gestressed? gecontroleerd-rustig?); (5) Zorg voor goede rapportage (service levels, gespreksinhoud en kwaliteitsmetingen); (6) Zoek in het compensatiemodel altijd naar een win-win; (7) Zorg ervoor dat het team dat voor jouw bedrijf belt altijd enthousiast is en blijft over jullie en jullie producten; Site: http://www.younify.nl | Winnaar MKB Best Choice Award WINMAG Pro Magento portfolio: http://bit.ly/younify_portfolio Twitter: http://twitter.com/younify
Geplaatst: 13 juni 200718 j wernerh 1 berichten 0 Trofeeën -2 Reputatie Goede morgen! Ik heb ervaring met heel veel verschillende callcenters, de meeste resultaten zijn echter ver beneden maat. Vaak kiest men voor studenten of uitzendkrachten. Een callcenter waar ik uitstekend tevreden over ben is Provecho bv te Tilburg. Een kleinschalig maar superkwalitatief callcenter! Ze werken uitsluitend met 'herintreders'. Je moet hier geen 100.000 adressen neerleggen om in een maand doorbeld te hebben maar ze zijn erg sterk in het structureel verwerven van leads en/of verkoop. Veel succes!
Geplaatst: 13 juni 200718 j Nico Schouten 5k berichten 11 Trofeeën 325 Reputatie Das ook toevallig, jouw ip adres verwijst rechtstreeks naar Provecho. Spammen houden we niet zo van. Synergeon
Geplaatst: 13 juni 200718 j Ard-Sc 2.3k berichten 8 Trofeeën 227 Reputatie Op 13-6-2007 om 06:35, wernerh zei: Een callcenter waar ik uitstekend tevreden over ben is Provecho bv te Tilburg. Een kleinschalig maar superkwalitatief callcenter! Ze werken uitsluitend met 'herintreders'. Hij is natuurlijk zo tevreden omdat hij iedere maand op tijd zijn salaris betaald krijgt. Uw online yoga magazijn ... Poweryoga: Meer dan een goed voornemen Inspiratie
Geplaatst: 13 juni 200718 j Nico Schouten 5k berichten 11 Trofeeën 325 Reputatie Op 13-6-2007 om 07:59, Starterscoach zei: Op 13-6-2007 om 06:35, wernerh zei: Een callcenter waar ik uitstekend tevreden over ben is Provecho bv te Tilburg. Een kleinschalig maar superkwalitatief callcenter! Ze werken uitsluitend met 'herintreders'. Hij is natuurlijk zo tevreden omdat hij iedere maand op tijd zijn salaris betaald krijgt. Bianca lijkt me de naam van een vrouw, en dat weet ik niet omdat ik het emailadres kan lezen, er zijn meer zoekmogelijkheden. ;) Synergeon
Geplaatst: 13 juni 200718 j msteer 1.7k berichten 8 Trofeeën 97 Reputatie Biance werkt bij een violette zakpijper? Routeplanner voor meerdere adressen
Geplaatst: 10 juli 200718 j Zakenplatform 2 berichten 0 Trofeeën -1 Reputatie Wij hebben zelf pas een project laten draaien door Acquisitas. www.acquisitas.nl meen ik uit m`n hoofd. Wij hebben ze laten werken op No-Cure No-Basis. Mede door hen kunnen we met Zakenplatform binnenkort groots van start ;D [spammert en betrapt - bezemploeg] www.zakenplatform.nl
Geplaatst: 11 juli 200718 j Bezemploeg 209 berichten 8 Trofeeën 5 Reputatie Moderator Op 10-7-2007 om 23:12, Zakenplatform zei: Wij hebben zelf pas een project laten draaien door Acquisitas. www.acquisitas.nl meen ik uit m`n hoofd. Wij hebben ze laten werken op No-Cure No-Basis. Mede door hen kunnen we met Zakenplatform binnenkort groots van start ;D Beide domeinen staan op naam van Richard Tas in Utrecht. Geen slim ondernemerschap, spammen op de ondernemersforum. Nou zijn zowel Zakenplatform als Acquisitas besmet. Veel succes met je zoekmachinemarketing!
Geplaatst: 20 juli 200718 j NewContacts 184 berichten 8 Trofeeën 15 Reputatie Op 5-5-2007 om 08:07, Terlouw zei: Goedendag! Wij willen graag een outbound callcenter inzetten voor de verkoop van een aantal laagdrempelige diensten. Heeft iemand goede ervaringen met een outbound callcenter? Of misschien een goede aanbieding? ;) [titel aangepast - mod] Nog steeds bezig met de speurtocht of al ingevuld? Een paar tips van een 'oud' account manager callcenter: -vergelijk goed de tarieven en geef aan wat je ervoor wilt uitgeven, -zoek een call center met vergelijkbare acties -laat een team samenstellen die gaat bellen op basis van ervaring -zorg voor een goed script en bel zelf om het script aan te passen -geef zelf de training aan het team of ben bij de training -luister mee met de gesprekken en geef sturing -hou er rekening mee dat het niet alleen de calls zijn maar vooral de follow-up die je gaat geven. En vooral: heb de juiste verwachting, een teleurstelling zit hem meer in de verwachting dan het eindresultaat. Succes, Rick NewContacts, call support. Expert in b2b telemarketing en adresbestanden.
Geplaatst: 29 juli 200718 j selshout 9 berichten 1 Trofeeën 0 Reputatie Op 6-5-2007 om 23:36, ekoolstra zei: Ik weet niet hoe groot je project is maar hier een aantal tips voor je zoektocht: (1) Zoek een partij die qua grootte past bij jullie project (niet te groot, niet te klein). Zo vergroot je de kans op een succesvolle samenwerking (2) Zorg ervoor dat de juiste mensen/medewerkers op jouw project zitten. Op dit moment is het voor veel call centers moeilijk om goed personeel te vinden. De juiste project manager en agents kunnen een project een succes maken; (3) Zoek een partij bij jullie in de buurt. Regelmatig persoonlijk contact is erg belangrijk; (4) Als je op bezoek gaat bij een potentiele partner, probeer dan de sfeer te proeven in het call center (hectisch-gestressed? gecontroleerd-rustig?); (5) Zorg voor goede rapportage (service levels, gespreksinhoud en kwaliteitsmetingen); (6) Zoek in het compensatiemodel altijd naar een win-win; (7) Zorg ervoor dat het team dat voor jouw bedrijf belt altijd enthousiast is en blijft over jullie en jullie producten; (8) zoek en partij die zoveel mogelijk gericht is op jouw type product / dienst. Zij kunnen heel gericht bellen en ook met je meedenken. Met vriendelijke groet, Stinos CTL Steyn Elshout www.stinos.nl 06 42034284
Geplaatst: 10 december 200717 j Inmeso.nl 38 berichten 4 Trofeeën 2 Reputatie Auteur Goedendag! Weet iemand toevallig een goed 24/7 callcenter? Ik heb google al afgestruind en een paar gevonden, maar deze hadden toch wat haken en ogen... Iemand een suggestie? Inmeso Nederland Assendelftstraat 32 2512 VW Den Haag http://www.inmeso.nl info@inmeso.nl Tel : 070-7113100 Fax: 070-7113099
Geplaatst: 10 december 200717 j Pukje Piet 286 berichten 8 Trofeeën 12 Reputatie http://www.directteleservice.nl/html/index.html Quote Beantwoording van al uw telefoontjes vanaf € 1 per dag. 7 X 24 uur per dag. http://www.google.nl/search?hl=nl&q=callcenter+24%2F7&btnG=Zoeken&meta=lr%3Dlang_nl levert niks op verder?
Geplaatst: 10 december 200717 j Inmeso.nl 38 berichten 4 Trofeeën 2 Reputatie Auteur Direct teleservice was inderdaad 1 van de afgekeurde. Ze zeggen 1 euro per dag, maar er zijn zoveel bijkomende kosten..... Inmeso Nederland Assendelftstraat 32 2512 VW Den Haag http://www.inmeso.nl info@inmeso.nl Tel : 070-7113100 Fax: 070-7113099
Geplaatst: 10 december 200717 j djluc 4.6k berichten 8 Trofeeën 118 Reputatie Die heb ik ook geprobeert maar na 3x bellen werd er nog niet opgenomen. Die hebben mijn persoonlijke test dus meteen verpest. Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.
Geplaatst: 10 december 200717 j renep 2.4k berichten 8 Trofeeën 117 Reputatie Ik maak gebruik van Interswitch. Bevalt goed. René Applinet - informatieve websites | Lancelots - informatie en forum voor freelancers / zzp'ers
Geplaatst: 10 december 200717 j Pukje Piet 286 berichten 8 Trofeeën 12 Reputatie Op 10-12-2007 om 16:08, Terlouw zei: Direct teleservice was inderdaad 1 van de afgekeurde. Ze zeggen 1 euro per dag, maar er zijn zoveel bijkomende kosten..... Als je die "paar" waar haken en ogen aanzitten en die jij al gevonden hebt nou direct vermeld krijg je geen dubbele antwoorden. :)
Geplaatst: 10 december 200717 j ironny 922 berichten 8 Trofeeën 178 Reputatie Op 10-12-2007 om 16:18, djluc zei: Die heb ik ook geprobeert maar na 3x bellen werd er nog niet opgenomen. Die hebben mijn persoonlijke test dus meteen verpest. je mag die persoonlijk test ook bij mij proberen, ik doorsta deze wel. alleen... niet 24/7! (vooralsnog...) 1€ per dag zijn waarschijnlijk de abonnementskosten. Dit wordt gebruikt om lijnen open te houden voor het moment dat je daadwerkelijk doorschakelt. Dus ook wanneer je hier al maanden geen gebruik van hebt gemaakt en er ineens wel gebruik van wenst te maken. Vanzelfsprekend worden de telefoonkosten in rekening gebracht vanaf het moment dat dit noodzakelijk is. Voor interesse in een gesprek, zend me een pm en ik neem contact met je op. www.bofatelefoondienst.nl
Geplaatst: 6 februari 200817 j Bestlevel 14 berichten 4 Trofeeën 0 Reputatie Ik ben opzoek naar een callcenter voor twee verschillende zaken. - het aannemen van calls tijdens werktijden (9-18 uur) - ountbound bellen van leads op controle juistheid Nu heb ik uiteraard google gebruikt en krijg ik een hele lange lijst met partijen die dit kunnen verzorgen. De prijzen komen allemaal wel vrijwel overeen. Ik ben benieuwd naar ervaring die jullie hebben met call centers en of jullie een partij kunnen aanraden dan wel afraden.
Geplaatst: 6 februari 200817 j Ewout Wolff 3.2k berichten 8 Trofeeën 157 Reputatie Ik heb even een aantal callcenter -onderwerpen bij elkaar gevoegd : hierdoor blijft de kennis bij elkaar. Online marketing manager Onedaycompany http://twitter.com/ewoutwolff
Geplaatst: 6 februari 200817 j Norbert Bakker 18.2k berichten 38 Solutions 14 Trofeeën 2k Reputatie Moderator Wij maken voor het aannemen van telefoon tijdens werktijden gebruik van de telefoonservice van Flexius ( www.Flexius.nl). Wij zijn hier zeer tevreden over en, niet onbelangrijk, onze klanten en prospects ook! Voor outbound bellen moet je eens vrijblijvend contact opnemen met mede-HL-er Steyn Elshout van Stinos ( www.Stinos.nl ). Hij kan je vast verder helpen aan een goede partij. Mijn eigen ervaringen met outbound bellen zijn/waren behoorlijk negatief: veel geld voor weinig resultaat en bedroevende kwaliteit. Steyn heeft ons laten zien dat het gelukkig ook anders kan. Eem Financieel Advies ; persoonlijk en vertrouwd verzekerd voor ZZP en MKBGespecialiseerd in Arbeidsongeschiktheid, aansprakelijkheid en Cyber.
Geplaatst: 6 februari 200817 j Ewout Wolff 3.2k berichten 8 Trofeeën 157 Reputatie Reus, Norbert, thanks. :) Online marketing manager Onedaycompany http://twitter.com/ewoutwolff
Geplaatst: 6 februari 200817 j Ard-Sc 2.3k berichten 8 Trofeeën 227 Reputatie Ik heb pas een aangenaam gesprek gehad met HL-lid Ironny en zijn compagnon Michel. Zij doen callcenter-activiteiten. Leuke gasten met samen 30 jaar ervaring, dus een aanbeveling waard. www.renmcontactsolutions.nl Uw online yoga magazijn ... Poweryoga: Meer dan een goed voornemen Inspiratie
Inmeso.nl
Goedendag!
Wij willen graag een outbound callcenter inzetten voor de verkoop van een aantal laagdrempelige diensten.
Heeft iemand goede ervaringen met een outbound callcenter?
Of misschien een goede aanbieding? ;)
[titel aangepast - mod]
Inmeso Nederland
Assendelftstraat 32
2512 VW Den Haag
http://www.inmeso.nl
info@inmeso.nl
Tel : 070-7113100
Fax: 070-7113099