• 0

ervaring met callcenter ?

Goedendag!

 

Wij willen graag een outbound callcenter inzetten voor de verkoop van een aantal laagdrempelige diensten.

 

Heeft iemand goede ervaringen met een outbound callcenter?

Of misschien een goede aanbieding? ;)

 

[titel aangepast - mod]

Inmeso Nederland

Assendelftstraat 32

2512 VW Den Haag

http://www.inmeso.nl

info@inmeso.nl

Tel : 070-7113100

Fax: 070-7113099

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

24 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ik weet niet hoe groot je project is maar hier een aantal tips voor je zoektocht:

 

(1) Zoek een partij die qua grootte past bij jullie project (niet te groot, niet te klein). Zo vergroot je de kans op een succesvolle samenwerking

(2) Zorg ervoor dat de juiste mensen/medewerkers op jouw project zitten. Op dit moment is het voor veel call centers moeilijk om goed personeel te vinden. De juiste project manager en agents kunnen een project een succes maken;

(3) Zoek een partij bij jullie in de buurt. Regelmatig persoonlijk contact is erg belangrijk;

(4) Als je op bezoek gaat bij een potentiele partner, probeer dan de sfeer te proeven in het call center (hectisch-gestressed? gecontroleerd-rustig?);

(5) Zorg voor goede rapportage (service levels, gespreksinhoud en kwaliteitsmetingen);

(6) Zoek in het compensatiemodel altijd naar een win-win;

(7) Zorg ervoor dat het team dat voor jouw bedrijf belt altijd enthousiast is en blijft over jullie en jullie producten;

 

 

 

 

 

Site: http://www.younify.nl | Winnaar MKB Best Choice Award WINMAG Pro

Magento portfolio: http://bit.ly/younify_portfolio

Twitter: http://twitter.com/younify

Link naar reactie
  • -2

Goede morgen!

 

Ik heb ervaring met heel veel verschillende callcenters, de meeste resultaten zijn echter ver beneden maat. Vaak kiest men voor studenten of uitzendkrachten.

 

Een callcenter waar ik uitstekend tevreden over ben is Provecho bv te Tilburg. Een kleinschalig maar superkwalitatief callcenter! Ze werken uitsluitend met 'herintreders'.

 

Je moet hier geen 100.000 adressen neerleggen om in een maand doorbeld te hebben maar ze zijn erg sterk in het structureel verwerven van leads en/of verkoop. Veel succes!

Link naar reactie
  • 0

 

Een callcenter waar ik uitstekend tevreden over ben is Provecho bv te Tilburg. Een kleinschalig maar superkwalitatief callcenter! Ze werken uitsluitend met 'herintreders'.

 

 

Hij is natuurlijk zo tevreden omdat hij iedere maand op tijd zijn salaris betaald krijgt.

 

Bianca lijkt me de naam van een vrouw, en dat weet ik niet omdat ik het emailadres kan lezen, er zijn meer zoekmogelijkheden. ;)

Link naar reactie
  • 0

Wij hebben zelf pas een project laten draaien door Acquisitas. www.acquisitas.nl meen ik uit m`n hoofd. Wij hebben ze laten werken op No-Cure No-Basis. Mede door hen kunnen we met Zakenplatform binnenkort groots van start ;D

 

Beide domeinen staan op naam van Richard Tas in Utrecht. Geen slim ondernemerschap, spammen op de ondernemersforum. Nou zijn zowel Zakenplatform als Acquisitas besmet. Veel succes met je zoekmachinemarketing!

Link naar reactie
  • 0

Goedendag!

 

Wij willen graag een outbound callcenter inzetten voor de verkoop van een aantal laagdrempelige diensten.

 

Heeft iemand goede ervaringen met een outbound callcenter?

Of misschien een goede aanbieding? ;)

 

[titel aangepast - mod]

 

Nog steeds bezig met de speurtocht of al ingevuld?

 

Een paar tips van een 'oud' account manager callcenter:

-vergelijk goed de tarieven en geef aan wat je ervoor wilt uitgeven,

-zoek een call center met vergelijkbare acties

-laat een team samenstellen die gaat bellen op basis van ervaring

-zorg voor een goed script en bel zelf om het script aan te passen

-geef zelf de training aan het team of ben bij de training

-luister mee met de gesprekken en geef sturing

-hou er rekening mee dat het niet alleen de calls zijn maar vooral de follow-up die je gaat geven.

 

En vooral: heb de juiste verwachting, een teleurstelling zit hem meer in de verwachting dan het eindresultaat.

 

Succes,

Rick

 

NewContacts, call support. Expert in b2b telemarketing en adresbestanden.

Link naar reactie
  • 0

Ik weet niet hoe groot je project is maar hier een aantal tips voor je zoektocht:

 

(1) Zoek een partij die qua grootte past bij jullie project (niet te groot, niet te klein). Zo vergroot je de kans op een succesvolle samenwerking

(2) Zorg ervoor dat de juiste mensen/medewerkers op jouw project zitten. Op dit moment is het voor veel call centers moeilijk om goed personeel te vinden. De juiste project manager en agents kunnen een project een succes maken;

(3) Zoek een partij bij jullie in de buurt. Regelmatig persoonlijk contact is erg belangrijk;

(4) Als je op bezoek gaat bij een potentiele partner, probeer dan de sfeer te proeven in het call center (hectisch-gestressed? gecontroleerd-rustig?);

(5) Zorg voor goede rapportage (service levels, gespreksinhoud en kwaliteitsmetingen);

(6) Zoek in het compensatiemodel altijd naar een win-win;

(7) Zorg ervoor dat het team dat voor jouw bedrijf belt altijd enthousiast is en blijft over jullie en jullie producten;

 

(8) zoek en partij die zoveel mogelijk gericht is op jouw type product / dienst. Zij kunnen heel gericht bellen en ook met je meedenken.

 

 

 

Met vriendelijke groet,

Stinos CTL

Steyn Elshout

www.stinos.nl

06 42034284

Link naar reactie
  • 0

Die heb ik ook geprobeert maar na 3x bellen werd er nog niet opgenomen. Die hebben mijn persoonlijke test dus meteen verpest.

 

 

je mag die persoonlijk test ook bij mij proberen, ik doorsta deze wel. alleen... niet 24/7! (vooralsnog...)

 

1€ per dag zijn waarschijnlijk de abonnementskosten. Dit wordt gebruikt om lijnen open te houden voor het moment dat je daadwerkelijk doorschakelt. Dus ook wanneer je hier al maanden geen gebruik van hebt gemaakt en er ineens wel gebruik van wenst te maken.

Vanzelfsprekend worden de telefoonkosten in rekening gebracht vanaf het moment dat dit noodzakelijk is.

 

Voor interesse in een gesprek, zend me een pm en ik neem contact met je op.

 

 

www.bofatelefoondienst.nl

Link naar reactie
  • 0

Ik ben opzoek naar een callcenter voor twee verschillende zaken.

 

- het aannemen van calls tijdens werktijden (9-18 uur)

- ountbound bellen van leads op controle juistheid

 

 

Nu heb ik uiteraard google gebruikt en krijg ik een hele lange lijst met partijen die dit kunnen verzorgen. De prijzen komen allemaal wel vrijwel overeen.

 

 

Ik ben benieuwd naar ervaring die jullie hebben met call centers en of jullie een partij kunnen aanraden dan wel afraden.

Link naar reactie
  • 1

Wij maken voor het aannemen van telefoon tijdens werktijden gebruik van de telefoonservice van Flexius ( www.Flexius.nl). Wij zijn hier zeer tevreden over en, niet onbelangrijk, onze klanten en prospects ook!

 

Voor outbound bellen moet je eens vrijblijvend contact opnemen met mede-HL-er Steyn Elshout van Stinos ( www.Stinos.nl ). Hij kan je vast verder helpen aan een goede partij.

 

Mijn eigen ervaringen met outbound bellen zijn/waren behoorlijk negatief: veel geld voor weinig resultaat en bedroevende kwaliteit. Steyn heeft ons laten zien dat het gelukkig ook anders kan.

Ik adviseer over en bemiddel in verzekeringen voor ondernemers en bedrijven.

Vragen of offertes?  Contact

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 137 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.