Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
sante140
sante140
Ik heb advies nodig, en wel om de volgende reden.
Ik ontving gisteren een aangetekend schrijven via een advocatenkantoor namens eBay.nl dat mijn website qua lay-out teveel op eBay zou lijken.
verder het feit dat mijn gebruikers de eBay feedback niet mogen gebruiken, omdat dit in hun voorwaarden is omschreven.
Maar wat hebben eBay voorwaarden te maken metmijn website?
Het is toch aan de eBay--leden zelf of ze deze optie willen gebruiken en daarbij mogelijke sancties kunnen ontvangen van eBay?
Het is een echt zielig verhaal, een van de vele ten opzichte van kleinere veilingsites, of zijn ze ergens bang voor?
ik sta al geruime tijd op 1 van google met veilingsite en gratis veilingsite, en dat wereldwijd, zou dat het kunnen zijn.
Ik wil eens van anderen horen of er inderdaad overeenkomsten zijn , en kan ook best wel advies gebruiken.
Hebben ze gelijk of niet?
van 1 reparatie naar verkoop in 19 landen van telefoon en - tablet onderdelen en accessoires
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/15024-ebay-claimt-dat-mijn-site-op-hen-lijkt/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
81 antwoorden op deze vraag