De laatste tijd hoor ik vaak van mensen dat belangrijke emails "in het niets" verdwijnen.
Zelfs met een goede provider als bijv. XS4all gebeurt dit regelmatig. Mijn zakenpartner heeft laatst een heel belangrijke mail vasn een klant niet ontvangen. Dat bleek toen ik dezelfde email later in een historie bij een andere email ontving. Deze gang van zaken eeft ons erg benadeeld.
Hebben Higherlevel-gebruikers hier ook last van? Onderschat wordt welke nare gevolgen dit kan hebben.Als voorbeeld het volgende: Iemand zegt een afspraak af per e-mail. Deze komt nooit aan. De ontvanger is boos dat diegene zijn afspraak niet na komt. Met het gevolg bonje in de zaak.
Mogelijke oplossing: altijd voor belangrijke emails ontvangstbevestiging vragen. Echter zelf doe ik dat niet altijd omdat ik hiermee ook een zeker onvermogen bij de ontvanger dan benadruk: U leest misschien niet altijd uw mail op tijd?
Bovendien bieden sommige emailproviders geen ontvangstbevestigings- mogelijkheid( bij gmail dat ik soms gebruik kan ik diue niet ontdekken)
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
PaulGo
PaulGo
De laatste tijd hoor ik vaak van mensen dat belangrijke emails "in het niets" verdwijnen.
Zelfs met een goede provider als bijv. XS4all gebeurt dit regelmatig. Mijn zakenpartner heeft laatst een heel belangrijke mail vasn een klant niet ontvangen. Dat bleek toen ik dezelfde email later in een historie bij een andere email ontving. Deze gang van zaken eeft ons erg benadeeld.
Hebben Higherlevel-gebruikers hier ook last van? Onderschat wordt welke nare gevolgen dit kan hebben.Als voorbeeld het volgende: Iemand zegt een afspraak af per e-mail. Deze komt nooit aan. De ontvanger is boos dat diegene zijn afspraak niet na komt. Met het gevolg bonje in de zaak.
Mogelijke oplossing: altijd voor belangrijke emails ontvangstbevestiging vragen. Echter zelf doe ik dat niet altijd omdat ik hiermee ook een zeker onvermogen bij de ontvanger dan benadruk: U leest misschien niet altijd uw mail op tijd?
Bovendien bieden sommige emailproviders geen ontvangstbevestigings- mogelijkheid( bij gmail dat ik soms gebruik kan ik diue niet ontdekken)
Paul
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/15590-e-mails-komen-niet-aan/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
27 antwoorden op deze vraag