Ga naar inhoud

Ondernemers met kleine yes momenten.

Geplaatst:

Christine

Volgens mij is het wel goed om kleine yes momenten in te bouwen in je business, toch? Ik heb een stuk of 400 unit tests, en iedere keer dat die allemaal groen worden, ben ik toch ff blij :-)

[Mod edit: titel ververst na samenvoegen van nieuwe posts ]

Featured Replies

Geplaatst:

Manon GJ

Green Jump is goedgekeurd door Flavourites. Ik heb van meerdere webwinkel begrepen dat dit een positieve invloed heeft op de omzetontwikkeling dus ben er blij mee!

Geplaatst:

gloconsol - R. Abhelakh

Voor ons een yes-moment oftewel high-five gevoel.

Na een lange opstartfase van voorbereiding en onderzoek hebben wij deze week de eerste opdracht binnen voor ons concept (opportunity scan)

Darwin's claim is true now more then ever: it is neither the strongest of species nor the most intelligent that survives; it is the one that is most adaptable to change.

www.gloconsol.com

Geplaatst:

Merkava

Darwin's claim is true now more then ever: it is neither the strongest of species nor the most intelligent that survives; it is the one that is most adaptable to change.

Leuk onderschrift heb je. ;D

Geplaatst:

gloconsol - R. Abhelakh

Leuk onderschrift heb je. ;D

Thanks, dat is weer een yes-moment erbij ;)

www.gloconsol.com

Geplaatst:

dannyverhoeven

Mijn website heeft vandaag "sitelinks" bij de Google resultaten gekregen.... YES! (Zie bijlage)

startingbusiness-google.thumb.jpg.a68d6bc39d599c0e07e4121a79c4eadf.jpg

Helpt ondernemers bij het vinden van een geschikte werkplek @ Kantoorruimtevinden.nl

Geplaatst:

Bazzio

gefeliciteerd Danny!

Ik heb er ook 1: na twee dramatische weken eindelijk weer eens een omzetrecord! ;D

"zoek het maar uit"

Geplaatst:

Manon GJ

En ik heb er ook eentje, free publicity in de Groter Groeien. Vorige maand stonden we er ook in en nu weer. Extra leuk, met een foto van mijn dochtertje (met het product).

Groter_Groeien_11_Klean_Kanteen_small.thumb.jpg.76524c166ae1b9ea5ff6f2cc777c1324.jpg

Geplaatst:

Frans Sijtsma

Sinds gisteren 1 jaar lid van HL ;D

Geplaatst:

henkh

vrijdag een leuke order gescoord en maandag hoor ik of ze nog meer nodig hebben.

Geplaatst:

Johannes Regelink

Zojuist koopcontract voor ons eerste huisje getekend!

(In Zuid-Limburg met fantastisch uitzicht! :), nu de financiering nog...)

Nieuwsgierig naar mijn kijk op organiseren? Lees: Organiseren als spreeuwen: www.terogroep.nl/organiseren

Geplaatst:

melvin1983

Tijd weggeweest.

Maar zojuist gehoord dat onze eerste klassieke muziek opname in kleine productie gaat, en mogelijk binnenkort exclusief verkocht gaat worden.

Geplaatst:

Nico Schouten

Begin dit jaar heb ik samen met een partner een Europese communitywebsite opgezet voor zeldzame aandoeningen. De zogenaamde orphan diseases. Het is voor een klein groepje mensen best een groot project en mijn bemoeienis in de dit project was mede de reden waarom ik wat afstand nam tot Higherlevel.

Het doel van ons platform is om patiënten, artsen en hopelijk ook onderzoekers naar ons kennis en community platform te trekken zodat die weinige informatie die er is in ieder geval kan worden gedeeld. Het idee is ook dat patiënten op deze manier bereikbaar zijn voor onderzoek, normaal is er geen andere mogelijkheid voor onderzoekers om deze te vinden juist vanwege die zeldzaamheid van de aandoening. Om je een idee te geven, we hebben het over aandoeningen die bij slechts 50- 100 mensen in Nederland voorkomen.

Een klein yes moment had ik zojuist toen er een informatie verzoek binnen kwam via de email van een Belgische onderzoeker die graag iets wil weten over het gebruik van bepaalde test methoden waarnaar hij onderzoek wil gaan doen. Het is voo rmij een bevestiging dat onze visie klopt en in die zin ook een succesje dat veel eerder komt dan ik had verwacht.

Geplaatst:

Jeroen Bakker

Gefeliciteerd Nico, een mooie bevestiging van je harde werk!

Geplaatst:

henkh

vrijdag een leuke order gescoord en maandag hoor ik of ze nog meer nodig hebben.

dacht al dat het niks meer werd maar zojuist het verlossende mailtje binnen. moet alleen wel 5 oktober leveren, omdat er nogal wat arbeid in gaat zitten wordt dat wel even pezen.

Geplaatst:

Gast

Vandaag een redactioneel stukje van mij in de Kamerkrant van KVK in Oost-Nederland en direct vanmiddag een nieuwe klant nav dat stukje.......dat is nog eens lekker "adverteren" Yes!!!

Geplaatst:

StefanO

Vandaag een nieuwe site in de lucht gehengeld.... best goed gelukt al zeg ik het zelf... ook zijn we met een aantal heel goede partners in gesprek.

Voor de liefhebber... QuestConsulting. Maar pas op, de inkt is nog nat!!

Geplaatst:

Frans Sijtsma

Leuke site, gefeliciteerd.

Als mierenn*&ker toch even een kleine opmerking

Frans

Geplaatst:

StefanO

Heb het meteen aangepast! Leve de mierenn*&kers!!! ;D

Geplaatst:

Manon GJ

@Stefan O ziet er goed uit, ben benieuwd!!!

@Nico, helemaal super! Precies wat je wilde, mooi!

@Johannes: gefeliciteerd met je huis!

Geplaatst:

Martijn Pulles

Yes! Op ons kunstplatform I-Museum hebben we sinds vandaag de 2.000 kunstwerken overschreden! Ik ben even heel blij, en trots ;D

Verbind.nl 'Zonder wrijving geen glans'
Geplaatst:

mikewise

Gister werkte eindelijk Adwords naar behoren. Toch gelijk al 14 hits.

Nu moeten de potentiële klanten alleen nog blijven hangen en offertes aanvragen :)

mikewise freelance in vormgeving.

Geplaatst:

mikewise

Voor mij een heel groot YES moment! De eerste klanten komen na 3,5 dag binnen en gelijk tot laat aan het werk. Heerlijk om weer flink bezig te zijn.

mikewise freelance in vormgeving.

Geplaatst:

WaltervL

Voor mij een heel groot YES moment!

Gefeliciteerd!

PS. Voor de grote YESSEN is er het volgende topic: https://www.higherlevel.nl/forum/index.php?board=14;action=display;threadid=8383 ;D

Geplaatst:

Bazzio

Yes, afgelopen week een nieuw omzetrecord geboekt! ;D

"zoek het maar uit"

Geplaatst:

Casdv

Yes, eerste samenwerking met internationale fotograaf is een feit. Nu hopen op meer bezoekers en conversie.

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.