Higherlevel Meeting 9 januari 2009

Aanbevolen berichten

iedereen veel plezier op de meeting vandaag...

ik had me al afgemeld maar wordt nu ook nog eens "vastgehouden" in het ziekenhuis voor de komende dagen dus kan nu zeker niet meer komen...

Ik zie de foto's wel verschijnen en als het volgende keer weer wat centraler is hoop ik er zeker bij te kunnen zijn!

Link naar reactie

Hallo Borrelaars,

 

Ook vanuit het witte Tilburg iedereen veel plezier gewenst met het uitdelen van nieuwjaarszoenen aan de enorme hoeveelheid HL-vrouwen vanavond. :-K :-K :-K

 

Enne Vossie: succes in het ziekenhuis, dat ze je maar weer snel vrijlaten!

 

Karen (die aan jullie zal denken tijdens haar bezoek aan een andere nieuwjaarsbijeenkomst)

Ondernemer achter dé lesmethode ondernemerschap voor het MBO www.isondernemenietsvoorjou.nl

Daarnaast die van www.calimeromarketing.nl en www.ondernemersfacts.nl

Link naar reactie

Bedankt,

 

De heenreis was al een evenement op zich. Auto liep terug naar 80 op de snelweg, koelvloeistof op. Hup naar de pomp en het reservoir weer vullen.

's Graveland rij je in via een toltunnel. "Ja, particuliere weg" zoals de slagboom medewerker mededeelde. En tomtomloos als ik ben ben ik eerst achter een vrachtwagen aangereden twee mensen op straat aangesproken, een bar binnengestapt en bij twee huisdeuren aangebeld om uiteindelijk de lokatie te vinden.

 

Het was weer een aangenaam verpozen.

Leuk om de mensen te zien.

Vorige meeting had ik mijn Roemeense werknemers te promoten en ditmaal mijn Vlaamse feest en coverband www.dvotion.be

 

Een mooi verhaal had Henri over Tiny Toy Cars te vertellen en Henri had overheerlijke boerenkool met worst en roggebrood, erwtensoep en zuurkool met vette jus :P

 

Op de terugweg door de Kiltunnel moest er weer tol betaald worden, maar geen cash meer. Gelukkig reed René van Zandwijk achter mij, die met 2 euro zwaaide dus alsnog kon de slagboom open thanks ;D

 

Vriendelijke groet,

 

Bob

 

http://www.youtube.com/watch?v=_PTCfWze8TI

 

 

Link naar reactie

11.25 was ik weer thuis, de terugreis ging gelukkig sneller dan de heenreis, meteen een trui aangetrokken maar nog steeds niet op temperatuur.

 

Qua bezoekersaantal viel het wat tegen maar het was de moeite wel waard allemaal.

Leuk om te zien dat sommige leden precies zijn zoals verwacht en andere weer heel anders.

 

Zo had ik Mikky ingeschat als een beetje alto aan de hand van haar foto blijkt ze een mooie en leuke vrouw te zijn ;D

 

Down was er gelukkig ook en weer wel precies zoals verwacht.

 

En zoals het er nu voor staat komt er in het voorjaar een HL motor tourtocht, als er nog meer leden zijn die motorrijden en mee willen, er wordt een speciale topic voor aangemaakt.

 

Mooie toko van Henri met een wel heel erg ruim assortimenr auto's.

 

Zeker voor herhaling vatbaar alleen volgende keer midden in het land.

 

 

 

 

Link naar reactie

Aangezien ik heel de dag toch al "aan het treinen" was, besloten vanaf Eindhoven door te rijden... Koud was ik toch al !

 

Na een ritje van 2,5 uur aangekomen in Dordrecht. En ja, daar sta je dan ! Een taxi van 30 piek was me toch iets te gortig, maar ik sprak wat mensen aan en een jong stel moest toevallig ook naar dit godsverlaten gebied. De buschauffeur was nieuw, dus na een 45 minuten sight-seeing uitgestapt en met dit jonge stel meegelopen. De laatste paar 100 meters helemaal zelfstandig door de kou geploeterd en na twee keer vragen alsnog aangekomen. Toch nog een reisje van 3,5 uur !

 

Bij binnenkomst een ongelooflijk hartelijk welkom, deed zeer goed !

 

Henri had reuze gezorgd voor erwtensoep en zoals al gemeld voor stampotten en worst. Jammer dat de opkomst alsnog zo laag was, had nog wel mensen willen ontmoeten die zich aangemeld hadden....

Henri en zijn gezin eten in ieder geval de komende 3 weken nog soep en stamppot ! ;D

 

Nadat Sofiak mij op het station had afgezet (bedankt nogmaals...!) nog een half uur moeten wachten op de thuisbrengende trein. Aangekomen op het station, was mijn laatste bus richting huis 5 minuten geleden vertrokken.

 

Mijn echtgenote gebeld, die op haar beurt weer even voor oppas moest zorgen, en zij kon mij komen halen. Tegen 00.30 thuis onder een gloeiend hete douche.....

 

En toch was het errug leuk !

 

 

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Helaas waren er velen die zich wel aangemeld, maar niet afgemeld en alsnog niet zijn komen opdagen. Beetje jammer :-\

 

Maar.... dat mocht de pret niet drukken. ik vond het ook weer enorm gezellig !

 

 

Zo had ik Mikky ingeschat als een beetje alto aan de hand van haar foto blijkt ze een mooie en leuke vrouw te zijn ;D

 

Ik ben mega retro ;)

 

Volgende keer een thuiswedstrijd. Ik heb een leuk strandplan... Later meer hierover ! Want het is nu nog brrrrrr koud buiten.

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie
Enne Vossie: succes in het ziekenhuis, dat ze je maar weer snel vrijlaten!

 

Ze hebben me nu voor een paar uur laten gaan als ik beloofde voorzichtig te doen en niet te vallen. vanavond 21.00 weer terug zijn en dan morgen weer een paar uur proef verlof...

en hopelijk maandag weer helemaal vrijgelaten..

Link naar reactie

Helaas waren er velen die zich wel aangemeld, maar niet afgemeld en alsnog niet zijn komen opdagen. Beetje jammer :-\

 

Maar.... dat mocht de pret niet drukken. ik vond het ook weer enorm gezellig !

 

 

Zo had ik Mikky ingeschat als een beetje alto aan de hand van haar foto blijkt ze een mooie en leuke vrouw te zijn ;D

 

Ik ben mega retro ;)

 

Volgende keer een thuiswedstrijd. Ik heb een leuk strandplan... Later meer hierover ! Want het is nu nog brrrrrr koud buiten.

 

Helaas was het mij ook niet gelukt, als je ergens te lang blijft hangen en dan nog een afspraak daarna hebt gaat het dus mis :(

 

Wij hebben hier ook een heel mooi strand, 10 minuten fietsen en je bent in Bloemendaal

Ook heel goed te bereiken vanaf Schiphol ;D ;D ;D

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Link naar reactie

 

Ook heel goed te bereiken vanaf Schiphol ;D ;D ;D

 

Tegen de tijd dat wel allemaal een prive-jet hebben moeten we daar maar eens afspreken dan ;p

 

Nog beter, die landen allemaal op schiphol oost en dat is nog dichterbij :P

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Link naar reactie

Een wat late reactie maar hierbij dan:

 

Ik heb genoten!

 

Leuke gesprekken, weer wat wijsheid erbij gekregen en toffe lui ontmoet.

Henri en Mikky mijn hartelijke dank voor het organiseren en de lekkere Hollandse kost.

 

HL Motorrijders......verzamel u. In het voorjaar een rit op basis van rustig rijden, tijd voor je droogje en natje en elkaar. Rene gaf al het startschot maar tzt zal er een apart topic aan worden gewijd. Ik ga iig ook mee.

(Misschien te combineren met Mikky's zie-elkaar-op-het strand-meeting ????

 

Greetings

Rick

NewContacts, call support. Expert in b2b telemarketing en adresbestanden.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 72 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.