Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
R.I.P. - Fred Wiersma
Ik zie dat in sommige topics een lid zijn eigen topicinhoud vervangen heeft door puntjes, waardoor de draad van de discussie (deels) onleesbaar wordt.
Op de meeste forums is dit niet mogelijk. Soms krijg je bijv een uur de tijd om onjuistheden uit je post te halen, daarna kunnen dingen alleen nog aangepast worden via een mod. Mijn voorstel is om zo'n systeem ook hier in te voeren.
Mensen die iets publiceren moeten zich realiseren dat (zeker als er reacties op komen) het in het belang is van een forum dat de discussies gevolgd kunnen (blijven) worden. Je eigen topics aanpassen of zelfs verwijderen omdat de reacties je niet bevallen is erg onvolwassen vind ik.
r.i.p. Fred Wiersma | IN MEMORIAM