Featured Replies
Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Marc Schepper
Beste HL members,
Ik ga stoppen met mijn bedrijf.
Sinds 2007 heb ik 2 Werving & Selectie bureaus gehad en ik moet eerlijk zeggen, het is zeer goed gegaan.
Ik ga dus niet stoppen vanwege "de crisis" want hier heb ik absoluut geen last van gehad op financieel gebied.
Ik vind het ondernemerschap in de Werving en Selectie gewoon niet leuk genoeg.
Ik heb op mijn homepage een zin staan waar ik heilig in geloof:
The biggest mistake people make in life is not trying to make a living at doing what they most enjoy.
Malcolm S. Forbes
Ik ben een echte sales man en het is simpelweg niet uitdagend en interessant genoeg voor mij om 1 mischien 2 x per maand een succes(je ) te hebben.
Dus vandaar besloten om ermee te stoppen en weer terug de sales in te gaan.
Vanaf maandag ben ik weer in loondienst en ben ik een International sales manager in de Juwelen branche.
Ik moet zeggen dat ik een hoop geleerd heb als ondernemer en zeg ook niet dat ik geen ondernemer meer ga worden, maar iig niet meer in de Werving en Selectie, want daar ligt niet mijn passie.
Ik wens een ieder veel succes en goede zaken toe!
Met vriendelijke groet,
Marc Serrurier Schepper
Ex ondernemer ;)
Voor hoger opgeleid commercieel personeel neem contact op via
www.profilerecruitment.nl