Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
joop de kock
joop de kock
Omschrijving van je concept:
Dodehoek gevaar opgelost?
Misschien heel belangrijk, graag even meedenken s.v.p.!
Gister weer een dramatis ongeluk met een fietser onder een vrachtwagen.
Ik vind het zo erg dat we dit probleem niet (goed) kunnen aanpakken en lag er in bed nog over na te denken.
Het probleem bij de wortel pakken dat is hier ook de manier en ik bedacht het volgende:
ALLE FIETSERS AAN DE ANDERE KANT VAN DE WEG FIETSEN
( links fietsen )
Zo zien bestuurders van vrachtwagens je makkelijk aankomen.
Het idee is net geboren dus ik zie misschien iets over het hoofd maar ik vond het rede genoeg om het voor te leggen aan de lezers van higher level.nl.
Het gaat om veel mensenlevens dus hoe eerder dit is opgelost hoe beter!
Wees niet al te negatief met uw opmerkingen en denk a.u.b. mee aan de gevolgen maar vergeet de voordelen niet!
Mocht het idee niks zijn vind ik het toch iets om met u te delen, misschien ontstaat er wel een andere oplossing.
Groet joop
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
bedacht
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
veiligheid
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
veiliger (hoop ik)
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
een oplossing die het probleen oplost
www.restnrg.com
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/22622-dodehoekgevaar-opgelost/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
54 antwoorden op deze vraag