Featured Replies
Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
JaapStar
Beste medeondernemers.
Even een vraagje die eigenlijk mij niet aangaat. Gezien de aard van de vraag, drop ik het dan ook maar in off-topic.
Mijn vriendin werkt, naast dat ze veelal bezig is bij mij in de zaak bij een atelier. Nu zijn ze daar bezig met reorganisatie etc etc (naar mijn inzien met een compleet incapabele interim, maar dat terzijde). Vandaag werd mijn vriendin per email gevraagd of ze een verklaring omtrent gedrag wil overleggen, (kosten: 30 piek). Wanneer iemand in dienst treedt kan je mijner inzien daar naar vragen, maar ik vind het van de zotte dat ze een medewerker die al 2 jaar werkzaam is binnen de organisatie opeens om zo'n verklaring vragen. Bij mij komt het over dat ze haar er gewoon via een omweg uit willen werken.
Wat vinden jullie hiervan?
Als het niet past, dan maak ik het wel zo dat het past.