Featured Replies
Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Wijnegem-P
Hallo allemaal,
De kerst staat weer voor de deur en het is dus weer tijd voor relatiegeschenken. Nu had ik het idee om per relatie een bedrag van ~50 euro over te maken naar een goed doel (bij voorkeur een bekende organisatie zoals Unicef of het Rode Kruis).
Enige probleem dat ik dan nog heb is dat ik nog niets concreets heb om te geven aan de relatie. Wat ik dus eigenlijk zoek is een goed doel, waar ik een donatie kan doen, daar netjes een factuur van krijg en in ruil daarvoor per 50 euro een kaartje / klein cadeautje wat ik vervolgens weer aan mijn relatie kan geven.
Na wat gegoogle ben ik goededoelenkaartje.nl tegen gekomen. Echter kun je hier alleen kaartjes versturen van een paar euro waar een deel van naar het goede doel gaat en je dus geen aanvullende storting kan doen.
Een andere site die ik vond is doneerbon.nl. Hier kun je een bon bestellen waar je relatie vervolgens zelf een goed doel mag kiezen. Helaas vrees ik dat sommige van mijn relaties hier nogal laks in zullen zijn en dus nooit een doel zullen kiezen. Verder wordt op deze site mij ook niet duidelijk hoeveel van mijn bon ook daadwerkelijk naar het goede doel gaat en wat er gebeurd als de bon "verloopt".
Hebben jullie nog suggesties of tips waar ik zou kunnen kijken?
Groeten,
Peter