Sinds afgelopen vrijdag is de nieuwe website van Batterijenhuis.nl in de lucht.
De vorige website heeft iets van 3 jaar gedraaid en deed het prima, maar het ontbrak toch een stukje proffessionaliteit. Ik hoop dit met de nieuwe website te bereiken.
www.batterijenhuis.nl
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
Assortiment is flink uitgebreid van ongeveer 400 producten naar een kleine 900 producten. Dit wordt de komende 2 maanden uitgebreid naar een 1500-2000 producten.
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
Met Batterijenhuis wil ik een totaal aanbieder zijn van batterijen, laders en aanverwante artikelen.
Belangrijk is ook dat bezoekers makkelijk hun product kunnen terug vinden.
Dit is o.a. gedaan met het dropdown menu'tje linksboven op de website.
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
De meeste websites die batterijen verkopen hebben niet alle batterijen die er zijn, dit is voor Batterijenhuis het uiteindelijke doel.
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
- zijn er onduidelijkheden op de website?
- kan je makkelijk de juiste batterij terug vinden?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Ricardinho
Ricardinho
Omschrijving van je concept:
Sinds afgelopen vrijdag is de nieuwe website van Batterijenhuis.nl in de lucht.
De vorige website heeft iets van 3 jaar gedraaid en deed het prima, maar het ontbrak toch een stukje proffessionaliteit. Ik hoop dit met de nieuwe website te bereiken.
www.batterijenhuis.nl
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
Assortiment is flink uitgebreid van ongeveer 400 producten naar een kleine 900 producten. Dit wordt de komende 2 maanden uitgebreid naar een 1500-2000 producten.
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
Met Batterijenhuis wil ik een totaal aanbieder zijn van batterijen, laders en aanverwante artikelen.
Belangrijk is ook dat bezoekers makkelijk hun product kunnen terug vinden.
Dit is o.a. gedaan met het dropdown menu'tje linksboven op de website.
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
De meeste websites die batterijen verkopen hebben niet alle batterijen die er zijn, dit is voor Batterijenhuis het uiteindelijke doel.
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
- zijn er onduidelijkheden op de website?
- kan je makkelijk de juiste batterij terug vinden?
- productsuggesties?
- andere suggesties?
https://www.batterijenhuis.nl
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
29 antwoorden op deze vraag