Ik wil bij deze mijn verhaal doen en hoop dat iemand mij kan adviseren, of misschien iets aan de informatie heeft. Ik wordt door Regus die virtuele kantoren verhuurt 6 maanden een full service kantoorcontract in rekening gebracht nadat zij meer dan 3 maanden onvoorstelbaar slecht tot niet werkend internet hebben geleverd en ik uiteindelijk, na 3 maanden echt alle mogelijke medewerking te hebben verleend om de problemen met het internet te verhelpen en uiteindelijk tot een schappelijke oplossing te komen (ik sloeg na 3 maanden ellende de aangeboden schadevergoeding af en stelde voor om terug te gaan naar het oorspronkelijke Virtueel Kantoor contract), mij genoodzaakt zag het contract eenzijdig te ontbinden omdat Regus mij ´ook zonder internet´ aan het contract wilde vasthouden.
Ik heb een internet bedrijf en ben afhankelijk van goed werkend internet.
De laadtijd per pagina was soms meer dan 1 minuut, ook www.google.nl. Er is getest met andere laptops, met andere netwerkpoorten, andere kantoren, andere verdiepingen. De netwerk monteur beloofde telkens dat het probleem was gevonden en verholpen, dus ik kon weer naar kantoor komen om vervolgens weer te zien dat het niet werkte.
De manager en medewerkers hebben de laadtijden gezien en bevestigd, ik heb Google PageSpeed uitdraaien gemaakt en gedurende de drie maanden (vanuit mijn toenmalige idee dat het probleem wel verholpen zou gaan worden) geregeld per email verzonden.
Het vervelende is dat ik mijn best heb gedaan om een goede relatie met ze op te bouwen. Ik bracht geregeld goede koffie voor ze mee, gaf VIP kaarten voor Outdoor Gelderland die ik over had, verhuisde zonder probleem naar een andere verdieping bij problemen als stroomuitval, diefstal en andere problemen. Ik stond mijn kantoor en laptop af voor een Regus TV interview, et cetera. Het was niet leuk om de manager plotseling te zien veranderen in een emotieloze vrouw die met een stalen blik letterlijk zegt dat ik ook zonder internet aan het kantoor vast zit, terwijl ze weet dat mijn startende internet bedrijf daardoor in de problemen wordt gebracht.
Ik was een nette en tevreden huurder, betaalde op tijd, en toen begon het internet te haperen en waren ze ineens niet meer zo vriendelijk toen ik van het contract af wilde.
De rechter heeft ze in het gelijk gesteld. Ik heb mij ook niet verdedigd omdat ik niet van de zaak afwist. Ik heb ook geen informatie ontvangen van de rechtbank over een beslissing of vonnis. Ik ontdekte vandaag een beslag op mijn privérekening van Regus Amsterdam B.V., wat betekent dat een rechter een vonnis heeft uitgesproken.
Staat Regus in hun recht om aan het contract vast te houden terwijl zij geen normaal functionerend internet leveren? Het betreft 1 contract met 1 prijs voor kantoor, telefoon en internet.
Ik hoop dat iemand mij kan adviseren over wat ik het beste kan doen, en of het terecht is dat Regus mij aan het contract probeert vast te houden.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
J. Hakvoort
J. Hakvoort
Beste allemaal,
Ik wil bij deze mijn verhaal doen en hoop dat iemand mij kan adviseren, of misschien iets aan de informatie heeft. Ik wordt door Regus die virtuele kantoren verhuurt 6 maanden een full service kantoorcontract in rekening gebracht nadat zij meer dan 3 maanden onvoorstelbaar slecht tot niet werkend internet hebben geleverd en ik uiteindelijk, na 3 maanden echt alle mogelijke medewerking te hebben verleend om de problemen met het internet te verhelpen en uiteindelijk tot een schappelijke oplossing te komen (ik sloeg na 3 maanden ellende de aangeboden schadevergoeding af en stelde voor om terug te gaan naar het oorspronkelijke Virtueel Kantoor contract), mij genoodzaakt zag het contract eenzijdig te ontbinden omdat Regus mij ´ook zonder internet´ aan het contract wilde vasthouden.
Ik heb een internet bedrijf en ben afhankelijk van goed werkend internet.
De laadtijd per pagina was soms meer dan 1 minuut, ook www.google.nl. Er is getest met andere laptops, met andere netwerkpoorten, andere kantoren, andere verdiepingen. De netwerk monteur beloofde telkens dat het probleem was gevonden en verholpen, dus ik kon weer naar kantoor komen om vervolgens weer te zien dat het niet werkte.
De manager en medewerkers hebben de laadtijden gezien en bevestigd, ik heb Google PageSpeed uitdraaien gemaakt en gedurende de drie maanden (vanuit mijn toenmalige idee dat het probleem wel verholpen zou gaan worden) geregeld per email verzonden.
Het vervelende is dat ik mijn best heb gedaan om een goede relatie met ze op te bouwen. Ik bracht geregeld goede koffie voor ze mee, gaf VIP kaarten voor Outdoor Gelderland die ik over had, verhuisde zonder probleem naar een andere verdieping bij problemen als stroomuitval, diefstal en andere problemen. Ik stond mijn kantoor en laptop af voor een Regus TV interview, et cetera. Het was niet leuk om de manager plotseling te zien veranderen in een emotieloze vrouw die met een stalen blik letterlijk zegt dat ik ook zonder internet aan het kantoor vast zit, terwijl ze weet dat mijn startende internet bedrijf daardoor in de problemen wordt gebracht.
Ik was een nette en tevreden huurder, betaalde op tijd, en toen begon het internet te haperen en waren ze ineens niet meer zo vriendelijk toen ik van het contract af wilde.
De rechter heeft ze in het gelijk gesteld. Ik heb mij ook niet verdedigd omdat ik niet van de zaak afwist. Ik heb ook geen informatie ontvangen van de rechtbank over een beslissing of vonnis. Ik ontdekte vandaag een beslag op mijn privérekening van Regus Amsterdam B.V., wat betekent dat een rechter een vonnis heeft uitgesproken.
Staat Regus in hun recht om aan het contract vast te houden terwijl zij geen normaal functionerend internet leveren? Het betreft 1 contract met 1 prijs voor kantoor, telefoon en internet.
Ik hoop dat iemand mij kan adviseren over wat ik het beste kan doen, en of het terecht is dat Regus mij aan het contract probeert vast te houden.
Met vriendelijke groet,
J. Hakvoort
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/39836-geschil-met-regus/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
52 antwoorden op deze vraag