10 januari 17:00 in Utrecht... De Higherlevel.nl Nieuwjaarsborrel!

Aanbevolen berichten

Gezellige avond gehad. toch weer te weinig mensen echt gesproken :-\ de tijd vliegt gewoon. Lekkere tapas en heerlijk bier. Met dank aan Annedien en Mikky voor de prima organisatie :) en de NS zodat ik niet op een biertje meer of minder hoefde te letten. ;D

 

 

Link naar reactie

Een gemoedelijke Higherlevel Nieuwjaarsborrel is het geweest en iedereen hartelijk dank voor de gezelligheid.

 

LPZu0X4.jpg

In bar/restaurant Maria in Utrecht, voor de oudere Utrechter bekend als de lokatie van discotheek Hordijk.

 

1wzXBhs.jpg

Met z'n twintigen in een intiem Spaans Mediterraans sfeertje.

 

Fegj6uw.jpg

Er werd flink g̶e̶n̶e̶t̶w̶e̶r̶k̶t̶ .....

 

kJAkVp2.jpg

Nieuwjaarsgeborreld ;)

 

yFzWD9d.jpg

Het slagveld van de tapas en de gamba's.

 

u1i7yJJ.jpg

Verhalen over het verleden, heden en de te voorspellen toekomst.

 

4RGBeiF.jpg

"Gelukkig Nieuwjaar, Champagne?"

 

 

De beste wensen!

 

Bob

 

Link naar reactie

Grrrr zo te zien heb ik wat gemist! Helaas had ik andere verplichtingen.

 

Misschien een idee om vrijdag 9 januari 2015 te reserveren voor de jaarlijkse HL nieuwjaarsborrel? Lijkt me stug dat er nu al mensen zijn die dag niet kunnen.

 

En Maria is wat mij betreft een ideale plek om daar volgend jaar weer de borrel te houden. Gezellig, lekkere tapas, centraal gelegen in Nederland en prima bereikbaar met OV.

Link naar reactie

Ik zal mij alvast afmelden, niet omdat ik niet zou kunnen, maar ik vind meer de dag een probleem: vrijdag en zaterdag zijn in mijn praktijk nu eenmaal de beter lopende dagen.

 

En van die 3 uur die je dan vrij moet houden over een jaar ga je je doelstellingen niet halen? Prima als iemand niet komt uiteraard,maar geef dan niet zon reden :)

 

 

Danny

Link naar reactie

En van die 3 uur die je dan vrij moet houden over een jaar ga je je doelstellingen niet halen? Prima als iemand niet komt uiteraard,maar geef dan niet zon reden :)

 

Tja, ik heb ook zo mijn bedenkingen bij dit soort reacties. :P

 

Ik krijg al echt een gevoel van een gezellige nieuwjaarsborrel ... ;)

Link naar reactie

pfff. als ik alle reacties zo lees krijg ik al weer spijt dat ik ergens op reageer.

 

Vrije tijd als ondernemer? Dat bestaat toch niet echt? Het kleine beetje vrije tijd dat je hebt breng je slapend door ;-)

 

Als ondernemer maak ik juist vrije tijd voor mezelf, de uren dat ik werk zet ik me 200% in voor mijn klanten. Vrije tijd (en leuke dingen doen) is voor mij gewoon compensatie voor het harde werken. Ook als ondernemer zal je een balans tussen werken en vrije tijd moeten vinden, de boog kan tenslotte niet altijd gespannen staan.

 

maar ik vind meer de dag een probleem

 

Als je niets kan plannen is iedere dag een probleem. Afgelopen vrijdagavond had ik ook gewoon moeten werken. Heb dat bewust verzet naar een ander tijdstip, klant doet daar niet moeilijk over. Komende vrijdag hebben we als HL een meeting voor het nieuwe event later dit jaar. Maanden geleden afgesproken maar nu moet ik eigenlijk rond dat tijdstip een klusje doen. Doet mijn collega nu, kost me een uurtje omzet maar anders kan ik nooit wat plannen.

 

Mijn reacties hebben niets met gezelligheid of vervelend doen te maken. Meer verbazing dat mensen zich niets anders permitteren dan werken

 

 

Link naar reactie

Misschien vinden mensen werken gewoon leuker dan andere dingen.

 

Mijn hobby is mijn werk, tuurlijk bioscoopje pakken is leuk, maar ook maar 1 keer per maand.

Ik ben elke dag weer blij als ik kan werken, ben ook blij als ik na mijn eten weer aan het werk kan. Niet omdat het niet gezellig is gewoon omdat ik het werken leuk vind.

 

Tja en een borrel in Utrecht zal heel gezellig zijn, maar zou er klanten voor missen mislopen.

Ik kijk ook 8 januari wel of ik ook kan komen.

Link naar reactie

Misschien vinden mensen werken gewoon leuker dan andere dingen.

 

 

 

Prima toch? Zelfs heel veel respect voor! Ondernemers die er keihard voor gaan met veel passie is het leukste om te horen!

 

Maar dan hoef je toch niet in een topics als deze te komen melden dat je dan niet kan omdat je dan 3 x 50 euro verliest in 1 jaar...En niet specifiek op jou gericht Jasper!

 

Danny

Link naar reactie

Ik ben notoir borrel ontwijker omdat ik niet bestand ben tegen drukke plekken. Een gesprek met één persoon in een kroeg is wel te doen. Vijf tot tien personen in een ruimte, zeker als de akoestiek slecht is, die gezellig aan het praten zijn en het kost het me moeite een gesprek te volgen. Twintig enthousiaste HL-ers bij elkaar is niet te doen.

 

In de lijst van verplichte cursussen met de hamster, afzwemmen van kinderen en het gevoel je de muur thuis beter warm kunt houden met je rug dan die bij een borrel wilde ik jullie mijn 'smoes' niet onthouden ;)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    2 leden, 138 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.