Het onderwerp dat ik heb 'ontworpen' luidt als volgt:
"Ondernemers kunnen online genoeg vinden over marketing en branding, maar hoe voorkom je dat het een truukje wordt en je niet meer met 'soul' vanuit je eigen kern onderneemt? Hoe stel je jezelf de juiste vragen om weer bij je kern en kracht uit te komen om van daaruit te ondernemen?"
Ik hoor graag wat input van jullie, zodat ik daar eens op kan kauwen. Herken je deze uitdaging? Zoek je online maar vind je 'het' niet? Wat voor vragen stel je jezelf? Wat heb je ontdekt?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Annedien Hoen
Annedien Hoen
Ik ga een artikel schrijven voor MKB Servicedesk.
Het onderwerp dat ik heb 'ontworpen' luidt als volgt:
"Ondernemers kunnen online genoeg vinden over marketing en branding, maar hoe voorkom je dat het een truukje wordt en je niet meer met 'soul' vanuit je eigen kern onderneemt? Hoe stel je jezelf de juiste vragen om weer bij je kern en kracht uit te komen om van daaruit te ondernemen?"
Ik hoor graag wat input van jullie, zodat ik daar eens op kan kauwen. Herken je deze uitdaging? Zoek je online maar vind je 'het' niet? Wat voor vragen stel je jezelf? Wat heb je ontdekt?
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
25 antwoorden op deze vraag