U heeft zojuist een klacht of tip ingestuurd via de website van de Autoriteit Consument & Markt. Alle klachten en tips worden geregistreerd.
U hebt de volgende informatie aan ons verzonden:
Persoonsgegevens
H.C. van der Helm
h.........helm@hetnet.nl
Onderwerp
Concurrentie & Marktwerking
Details
KPN
Klacht over gekoppelde verkoop. Als je overstapt op glasvezel bij een andere provider is het blijkbaar niet meer mogelijk om tegen geringe vergoeding je emailadres mee te nemen. Mijn hetnet emailadres kan alleen behouden blijven als ik OOK het bestaande internetabonnement bij KPN blijf betalen. Dus zit ik nu opgezadeld met dubbele kosten. Heb hier van te voren contact over gehad met XS4ALL EN KPN en er werd op 20 december door beide bedrijven verteld dat het wel kon. Nu het puntje bij het paaltje komt en ik het KPN internet abonnement wilde opzeggen omdat alles bij XS4ALL naar tevredenheid werkt kan ik het emailadres niet meer meenemen. Letterlijk verteld:
Migratie naar Leverstraat 3 (glas) D.I de oorzaak dat email niet meegenomen kan worden.
Ik moet nu om dubbele kosten te voorkomen het abonnement bij XS4ALL opzeggen met de nodige kosten EN bij KPN het abonnement voortzetten om mijn Emailadres te kunnen behouden.
Uw bericht sturen wij door naar een van onze medewerkers die deskundig is op dit onderwerp.
Indien nodig zal een van onze medewerkers contact met u opnemen.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
herman van der helm
herman van der helm
Geachte heer/mevrouw,
U heeft zojuist een klacht of tip ingestuurd via de website van de Autoriteit Consument & Markt. Alle klachten en tips worden geregistreerd.
U hebt de volgende informatie aan ons verzonden:
Persoonsgegevens
H.C. van der Helm
h.........helm@hetnet.nl
Onderwerp
Concurrentie & Marktwerking
Details
KPN
Klacht over gekoppelde verkoop. Als je overstapt op glasvezel bij een andere provider is het blijkbaar niet meer mogelijk om tegen geringe vergoeding je emailadres mee te nemen. Mijn hetnet emailadres kan alleen behouden blijven als ik OOK het bestaande internetabonnement bij KPN blijf betalen. Dus zit ik nu opgezadeld met dubbele kosten. Heb hier van te voren contact over gehad met XS4ALL EN KPN en er werd op 20 december door beide bedrijven verteld dat het wel kon. Nu het puntje bij het paaltje komt en ik het KPN internet abonnement wilde opzeggen omdat alles bij XS4ALL naar tevredenheid werkt kan ik het emailadres niet meer meenemen. Letterlijk verteld:
Migratie naar Leverstraat 3 (glas) D.I de oorzaak dat email niet meegenomen kan worden.
Ik moet nu om dubbele kosten te voorkomen het abonnement bij XS4ALL opzeggen met de nodige kosten EN bij KPN het abonnement voortzetten om mijn Emailadres te kunnen behouden.
Uw bericht sturen wij door naar een van onze medewerkers die deskundig is op dit onderwerp.
Indien nodig zal een van onze medewerkers contact met u opnemen.
www.tiller.eu - Hefmobiel van Tiller®
www.gezondbelast.nl - Gezond Belast
www.veiligtillennietmeertillen.nl - Veilig tillen = NIET meer tillen
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/51764-klacht-bij-autoriteit-consument-markt-over-kpn/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
26 antwoorden op deze vraag