karren met artikelen verdlen over ongeveer 15 klanten.
het probleem is dat de 3 mensen vaak niet weten welke klant ze doen, dit resulteert vaak in 1 klant met 2x de hoeveelheid van besteld. als dit voorkomt raken de artikelen op en kunnen we de rest niet leveren. vaak tellen we dan snel alle bestellingen na om te kijken waar de fout zit. hoe kan ik dit het best oplossen en de medewerkers er op aanspreken?
Zelf vond ik het een idee om elke medewerker een mankeerstift te geven zodat ze afstrepen wat ze hebben gedaan en zo kan je aan de hand van de kleur bijv. Blauw van Jan zien dat Jan dat heeft gedaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Douwel
Douwel
Goede morgen alle,
mijn probleem als leiding met mijn personeel.
Het werk wat ze moeten doen:
karren met artikelen verdlen over ongeveer 15 klanten.
het probleem is dat de 3 mensen vaak niet weten welke klant ze doen, dit resulteert vaak in 1 klant met 2x de hoeveelheid van besteld. als dit voorkomt raken de artikelen op en kunnen we de rest niet leveren. vaak tellen we dan snel alle bestellingen na om te kijken waar de fout zit. hoe kan ik dit het best oplossen en de medewerkers er op aanspreken?
Zelf vond ik het een idee om elke medewerker een mankeerstift te geven zodat ze afstrepen wat ze hebben gedaan en zo kan je aan de hand van de kleur bijv. Blauw van Jan zien dat Jan dat heeft gedaan.
iemand een idee hoe we dit kunnen verbeteren?
Als het niet duidelijk is gewoon vragen!
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/53004-personeel-loopt-door-elkaar-met-orderpicken/Aanbevolen berichten
22 antwoorden op deze vraag