van een B2B klant krijgen wij ruim 20 maanden na datum een melding dat een product destijds niet geleverd was.
Het gaat om een product met 2 versies, waarvan 1 goedkopere en 1 duurdere.
Als tegemoetkoming hebben wij aangeboden de klant het product alsnog het product aan te bieden; maar zij zeggen nu geen interesse meer te hebben in de goedkopere versie en geen geld te hebben om bij te betalen voor de duurdere versie; de oorspronkelijke offerte was voor de goedkope versie.
-----
Vragen:
1) Wat zijn de rechten en plichten wanneer deze klacht 20 maanden na oorspronkelijke levering gemeld wordt? Gaat dus om B2B.
2) Hoe zouden jullie adviseren dit verder af te handelen? Geld crediteren willen wij liever niet.
3) Is er een soort verlooptijd wanneer het te laat is om dit soort dingen te melden? Kan me niet voorstellen dat je 10 jaar later nog een klacht kunt indienen.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Thomasss
Thomasss
Goedemorgen allemaal,
van een B2B klant krijgen wij ruim 20 maanden na datum een melding dat een product destijds niet geleverd was.
Het gaat om een product met 2 versies, waarvan 1 goedkopere en 1 duurdere.
Als tegemoetkoming hebben wij aangeboden de klant het product alsnog het product aan te bieden; maar zij zeggen nu geen interesse meer te hebben in de goedkopere versie en geen geld te hebben om bij te betalen voor de duurdere versie; de oorspronkelijke offerte was voor de goedkope versie.
-----
Vragen:
1) Wat zijn de rechten en plichten wanneer deze klacht 20 maanden na oorspronkelijke levering gemeld wordt? Gaat dus om B2B.
2) Hoe zouden jullie adviseren dit verder af te handelen? Geld crediteren willen wij liever niet.
3) Is er een soort verlooptijd wanneer het te laat is om dit soort dingen te melden? Kan me niet voorstellen dat je 10 jaar later nog een klacht kunt indienen.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/56287-b2b-klacht-2-jaar-na-oorspronkelijke-levering/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
15 antwoorden op deze vraag