Ik schaf binnen kort een hond aan voor de zaak (Engelse stafford),
Nu staat de deur bij ons op de dag niet opslot ivm met meerdere werkende in dit pand. en is er niet altijd iemand aanwezig bij ons op de afdeling 900m2
Nu rij ik een auto van de zaak en enkel en alleen zakelijke km welke worden geregistreerd via een blackbox.
de vraag is simpel, kan ik de hond een aantal keer per week even goed uitlaten in een bos 10 a 15km verderop met de auto van de zaak?
iedereen begrijpt dat je dan natuurlijk ook naar het strand kan gaan en even bij een strand tent kan gaan zitten (stand is ook zover ongeveer).
ik kwam de vraag niet tegen en was even benieuwd naar jullie reactie.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
mijnbelasting
mijnbelasting
Hallo,
Ik schaf binnen kort een hond aan voor de zaak (Engelse stafford),
Nu staat de deur bij ons op de dag niet opslot ivm met meerdere werkende in dit pand. en is er niet altijd iemand aanwezig bij ons op de afdeling 900m2
Nu rij ik een auto van de zaak en enkel en alleen zakelijke km welke worden geregistreerd via een blackbox.
de vraag is simpel, kan ik de hond een aantal keer per week even goed uitlaten in een bos 10 a 15km verderop met de auto van de zaak?
iedereen begrijpt dat je dan natuurlijk ook naar het strand kan gaan en even bij een strand tent kan gaan zitten (stand is ook zover ongeveer).
ik kwam de vraag niet tegen en was even benieuwd naar jullie reactie.
bedankt alvast.
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
32 antwoorden op deze vraag