Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Thomasss
Thomasss
Om voor mij onduidelijke reden was mijn vorige vraag 'op geen enkel punt ondernemersgerelateerd'.
Wellicht heb ik het dan niet duidelijk gemaakt.
Ik run namelijk een bedrijf, dat onder andere donaties ontvangt, maar ook op andere manieren geldstromen creëert.
Momenteel gaat 100% hiervan naar goede doelen; veelal direct. Mensen worden omgeleid naar de donatiepagina.
Echter, dit is geen soepel proces en sommige goede doelen hebben een enorm slechte check-out ervaring.
Vanuit mijn e-commerce achtergrond zou ik het proces graag verbeteren waardoor minder mensen afhaken.
Echter, als gevolg komt het geld wel eerst bij ons binnen.
Het gaat dus om donaties, de verkoop van merchandise, etc.
Inclusief conversion optimization, marketing, A/B testing en noem het maar op.
Waarom dit niet ondernemersgerelateerd is is mij volledig onduidelijk.
Het feit dat ik hier persoonlijk geen winst mee wil maken heeft toch niks te maken of het wel of geen ondernemers kwestie is?
EDIT:
Dus nog even de structuur.
Donaties --> eenmanszaak / BV --> goed doel (buiten NL).
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/61118-aftrek-van-kosten-bij-donaties/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
23 antwoorden op deze vraag