Ik denk dat de meesten mijn andere topic over de lage omzet wel hebben gelezen. Ik wil wat meer investeren in enkele voorbeeld aquaria, een glasbewerkingsmachine en marketing. Het is een riskante stap om na 2 maanden al een lening of iets dergelijks af te sluiten maar ik wil het toch wagen omdat ik echt vertrouwen heb in mijn plan. Het eerste en gelijk het grootste probleem is mijn leeftijd, ik kan niet lenen en niet rood staan, wie heeft hier ervaring mee en kan mij helpen (?
aangepast door Mikky Vrolijk Link naar vermeld topic verwerkt in dit bericht
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
nick7203
nick7203
Hallo,
Ik denk dat de meesten mijn andere topic over de lage omzet wel hebben gelezen. Ik wil wat meer investeren in enkele voorbeeld aquaria, een glasbewerkingsmachine en marketing. Het is een riskante stap om na 2 maanden al een lening of iets dergelijks af te sluiten maar ik wil het toch wagen omdat ik echt vertrouwen heb in mijn plan. Het eerste en gelijk het grootste probleem is mijn leeftijd, ik kan niet lenen en niet rood staan, wie heeft hier ervaring mee en kan mij helpen (?
Link naar vermeld topic verwerkt in dit bericht
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/61322-financiering-als-minderjarige/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
28 antwoorden op deze vraag