Ewout Wolff Geplaatst: 24 augustus 2005 Ewout Wolff 3,2k 157 Geplaatst: 24 augustus 2005 We praten hier veel over allerlei aspecten van Commercie, maar het mooiste van Commercie is natuurlijk als je klant eindelijk "Ja !" zegt. Schrijf hier je mooiste of laatste keer dat je bij je klant de deur uitliep, de hoek omsloeg en daar gillend "YES !" uitriep. Misschien ben je iets minder uitgelaten, dan toch : Wat is jouw mooiste "Yes !!"- moment ? [mod edit: titel ververst na samenvoegen] Online marketing manager Onedaycompany http://twitter.com/ewoutwolff Link naar reactie
0 Christine Geplaatst: 16 mei 2007 Christine 5,5k 322 Geplaatst: 16 mei 2007 Mijn absolute YES! moment is vandaag: ik heb net voor morgen met ING een afspraak gemaakt om 60.000 krediet te ondertekenen. Hee, Pawel, cool! Gefeliciteerd! christine.nl Ciphermail Maas AItech Moto Gymkhana Link naar reactie
0 Nils de Witte Geplaatst: 16 mei 2007 Nils de Witte 7,8k 146 Geplaatst: 16 mei 2007 Mijn absolute YES! moment is vandaag: ik heb net voor morgen met ING een afspraak gemaakt om 60.000 krediet te ondertekenen. De ABN en Rabo waren enthousiast over het plan, allemaal YES momenten, maar ABN wees af(Minder yes...) en bij rabobank wilden ze het met borgstellers doen. De ING levert puur op basis van het plan, ik hoeft neit eens persoonlijk te tekenen! Na wat stagnatie i.v.m. vertraging van het verkrijgen van krediet is het ontwikkelen weer volop aan de gang! YES. YES. YEEEESSS! :) :) :) :) :) Knap hoor! Het is niet eenvoudig om 60 mille los te peuteren van een bank. Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg. contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance Link naar reactie
0 Sjoesjoe Geplaatst: 16 mei 2007 Sjoesjoe 7 0 Geplaatst: 16 mei 2007 Mijn Yess moment was toen ik vorige maand de uitslag kreeg van mijn examen Vennootschapsbelasting. Ik dacht dat ik hem niet gehaald had maar :) :) :) :) :) :)yesssss ik had hem wel gehaald. YRW Link naar reactie
1 facereverse Geplaatst: 25 mei 2007 facereverse 20 1 Geplaatst: 25 mei 2007 deze week ook een yes! momentje. mijn eerste radio commercial productie is afgelopen week uitgezonden. Welliswaar op de regionale (dus géén lokale) limburgse zender L1, maar dat mag de pret niet drukken. ik ben blij en trots! ;) Face Reverse - music and media creation // www.facereverse.nl Link naar reactie
0 frans74 Geplaatst: 25 mei 2007 frans74 281 57 Geplaatst: 25 mei 2007 gefeliciteerd! (met een ouderwetse taperecorder opgenomen voor het nageslacht?) de ark is gebouwd door amateurs, de titanic door professionals Link naar reactie
0 Pawelotti Geplaatst: 25 mei 2007 Pawelotti 322 55 Geplaatst: 25 mei 2007 Heel erg bedankt voor de felicitaties Nils en Christine! De ondertekening was woensdag! :) Link naar reactie
0 perry Geplaatst: 25 mei 2007 perry 2k 34 Geplaatst: 25 mei 2007 Yes! De innovationRunners zijn helemaal klaar voor de grootste estafetteloop de www.roparun.nl aankomend weekend van Parijs naar Rotterdam. Van HL doen Perry en Ronald Kleverlaan er aan mee. Alles staat na een half jaar voorbereiding op de rit. Hier een krantenknipsel van afgelopen week: http://www.morevalue.nl/roparun/leukuitgebreidartikelhoofddorper.pdf We rijden met een knalrode jeep met digitale letterkranten, waarop we namen van adverteerders melden, daar maken we om de 5 minuten fotos van die binnen enkele seconde in de 3D wereld InnoLand wordt uitgezonden en op een google earth map te zien zijn. We hebben een mooie ringtoon opgenomen die momenteel gretig wordt afgenomen. Kortom, nog even spullen bij elkaar pakken, morgenochtend reizen we af naar Parijs, s'avonds om 19:33 worden we gestart waarna we in een estaffete vorm naar Rotterdam rennen. Mocht je het leuk vinden ons te onthalen, we komen als alles goed gaat maandagmiddag om 16:00 over de eindstreep op de Coolsingel aan. In het Hilton hebben we een zaaltje geregeld die om 15:00 is geopend. Het Yes moment zal nog groter zijn als we aangekomen zijn :-) Zie meer op www.innovationrunners.nl Perry Link naar reactie
0 nonex.nl Geplaatst: 25 mei 2007 nonex.nl 3k 31 Geplaatst: 25 mei 2007 Succes Perry (en Ronald)! Interieurarchitect voor horeca,retail en hotel Link naar reactie
0 Nico Schouten Geplaatst: 28 mei 2007 Nico Schouten 5k 325 Geplaatst: 28 mei 2007 Succes Perry (en Ronald)! Synergeon Link naar reactie
0 NLServers Geplaatst: 29 mei 2007 NLServers 110 0 Geplaatst: 29 mei 2007 Het balletje begint te rollen! Er stromen nog geen klanten binnen, maar het is aan het lopen! NLServers PC assemblage en onderhoud - www.nlservers.nl Link naar reactie
0 anagelhout Geplaatst: 1 juni 2007 anagelhout 19 1 Geplaatst: 1 juni 2007 YES !! Zojuist m'n afstudeerscriptie ingeleverd, 19 juni verdedigen en dan diploma ophalen! Link naar reactie
0 Henri Kroeze Geplaatst: 1 juni 2007 Henri Kroeze 1,4k 174 Geplaatst: 1 juni 2007 Yes!!! Ik ben officieel Europees 1/64 Greenlight Collectibles distributeur!!! Helemaal te gek!!! ... doet leuke dingen op internet ... Link naar reactie
0 nonex.nl Geplaatst: 1 juni 2007 nonex.nl 3k 31 Geplaatst: 1 juni 2007 NL, Angela en Henri, gefeliciteerd! Interieurarchitect voor horeca,retail en hotel Link naar reactie
1 anagelhout Geplaatst: 1 juni 2007 anagelhout 19 1 Geplaatst: 1 juni 2007 NL, Angela en Henri, gefeliciteerd! angela? haha noem me maar gewoon Alex hoor ;) Link naar reactie
0 nonex.nl Geplaatst: 1 juni 2007 nonex.nl 3k 31 Geplaatst: 1 juni 2007 :-X Ik lees de berichten wel, maar kijk maar met een half oog naar de poster.... ik 'lees' al een hele tijd Angela Hout.... . Goed, Alex Nagelhout, succes met je verdediging! Waarop studeer je af? Interieurarchitect voor horeca,retail en hotel Link naar reactie
0 frans74 Geplaatst: 1 juni 2007 frans74 281 57 Geplaatst: 1 juni 2007 Inderdaad allebie gefeliciteerd! @Henri Europees Distibuteur? Het is dus toch gelukt om distributie te verkrijgen? (aangezien je in een ander draadje met het probleem van meerdere dealers binnen Europa zat?) Nog een beetje fatsoenlijke overeenkomst kunnen sluiten? de ark is gebouwd door amateurs, de titanic door professionals Link naar reactie
0 Elmer Geplaatst: 1 juni 2007 Elmer 166 9 Geplaatst: 1 juni 2007 Ik werd vandaag gebeld door Veilig verkeer Nederland... Ik dacht eerst ::) wat krijgen we nu. Maar ze hebben interesse in een grote order digitale fotolijstjes. Hoor maandag hoe het afloopt ;D Ondernemen, mijn passie!! Link naar reactie
1 Annedien Hoen Geplaatst: 6 juni 2007 Annedien Hoen 3,2k 1 287 Geplaatst: 6 juni 2007 Voor mij een yes-moment nu het nieuwe logo dat ik onlangs voor Tweakers.net mocht ontwerpen ook echt online staat! ;D Link naar reactie
1 Nico Schouten Geplaatst: 6 juni 2007 Nico Schouten 5k 325 Geplaatst: 6 juni 2007 Gefeliciteerd, leuke opdrachtgever. :) Synergeon Link naar reactie
1 Pawelotti Geplaatst: 6 juni 2007 Pawelotti 322 55 Geplaatst: 6 juni 2007 Strakke logo Annedien! Gefeliciteerd. Dat gifgroen staat heel fris op die rode en paarse tinten. Link naar reactie
1 nonex.nl Geplaatst: 7 juni 2007 nonex.nl 3k 31 Geplaatst: 7 juni 2007 Mooi logo! Opvallend aan de restyling is de uitgebreide reportage die ze erbij hebben geplaatst, en dat verschillende actieve gebruikers blijkbaar hard hebben meegewerkt met de restyling. Is het drukwerk van willem169 ook naar je tevredenheid verwerkt? Interieurarchitect voor horeca,retail en hotel Link naar reactie
1 marianne p Geplaatst: 11 juni 2007 marianne p 18 1 Geplaatst: 11 juni 2007 Yessss, ons eerste boekje is uit. Lekker een huiskamer vol pallets met boekjes maar dat mag de pret niet drukken. Die zijn komende zaterdag allemaal al verspreid. We zijn nu al bezig met het 2de boekje dus niets te klagen alleen te vieren.... Wat een klein jaar geleden tijdens het stilliggen met een hernia begon als een idee is toch maar mooi van de grond gekomen.. :D Marianne www.de50plusser.nl Link naar reactie
1 walkon Geplaatst: 20 juni 2007 walkon 32 2 Geplaatst: 20 juni 2007 Yes, yes, yes!!! Na enkele maanden bouwen afgelopen week uitvoerig ons nieuwe SMS concept getest en het werkt!!!! Momenteel zijn we bezig een aantal testers(vrienden, familie en aanverwanten) op te schakelen om de laatste 'bugs' eruit te halen en het gebouwde script wat meer te gaan belasten, maar het lijkt allemaal erg voorspoedig te gaan en het werkt boven verwachting! Klinkt allemaal wat cryptisch, maar ik verwacht dat we binnen nu en 2 maanden 'los gaan' en dan wordt alles duidelijk. www.up2dateprojecten.nl | www.kenteken-daten.nl | SMS voting manager Volg ons op Twitter: http://twitter.com/u2dp Volvo 1800S: http://volvo1800s.up2dateprojecten.nl/ Link naar reactie
0 Christine Geplaatst: 20 juni 2007 Christine 5,5k 322 Geplaatst: 20 juni 2007 Wij zijn lid geworden van het BlackBerry® Alliance Program van Research in Motion. Als ISV. christine.nl Ciphermail Maas AItech Moto Gymkhana Link naar reactie
0 perry Geplaatst: 20 juni 2007 perry 2k 34 Geplaatst: 20 juni 2007 We did it, done it and do it next year as well :-) www.innovationrunners.nl Link naar reactie
Ewout Wolff
Ewout Wolff
We praten hier veel over allerlei aspecten van Commercie, maar het mooiste van Commercie is natuurlijk als je klant eindelijk "Ja !" zegt.
Schrijf hier je mooiste of laatste keer dat je bij je klant de deur uitliep, de hoek omsloeg en daar gillend "YES !" uitriep.
Misschien ben je iets minder uitgelaten, dan toch :
Wat is jouw mooiste "Yes !!"- moment ?
[mod edit: titel ververst na samenvoegen]
Online marketing manager Onedaycompany
http://twitter.com/ewoutwolff
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
1502 antwoorden op deze vraag